וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: כריסטיאן הידאלגו חתם לעונה אחת

28.7.2013 / 16:15

עוד רכש מרשים לבלבול: הקשר הספרדי (29) שגדל בברצלונה מצטרף. שבצ'נקו ימשיך להיבחן. גורם: "כולם אוכלים את הכובע"

בני סכנין ממשיכה להתחזק ושוב הנחיתה רכש מרשים. הקשר הספרדי כריסטיאן הידאלגו, 29, חתם בקבוצה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת ויהיה הזר הרביעי במועדון. מדובר בשחקן שלישי מספרד שמגיע בקיץ לקבוצה של מרקו בלבול אחרי הבלם אברהם פאס (34) והקשר סאני (24), אקס ולנסיה. גם הידאלגו הוא שחקן בעל רזומה מרשים.

השחקן גדול במחלקת הנוער של ברצלונה ושיחק בברצלונה ב' עד 2006. לאחר מכן העביר שלוש עונות בדפורטיבו לה קורוניה, המשיך לשנתיים בהרקולס אליקנטה ושיחק תקופה קצרה באלצ'ה. את העונה שעברה החל באלקי לרנקה הקפריאית ובמהלכה עבר לצ'רנו מורה ורנה מבולגריה טבסך הכול רשם בשתיהן 24 הופעות וכבש שני שערים. להידאלגו 75 הופעות ושני שערים בלה ליגה.

שחקן דפורטיבו לה קורוניה לשעבר, כריסטיאן הידאלגו. AP
75 הופעות בלה ליגה. הידאלגו במדי לה קורוניה/AP

בכך קרובה סכנין להשלמת הסגל שלה כאשר מלבד שלושת הזרים מספרד חתמו בקבוצה גם מירקו אורמוש, מוחמד גדיר, דדי בן דיין ומור שושן. בסכנין מרוצים מאוד ממסע הרכש עד כה כשגורם במועדון אמר היום לוואלה! ספורט: "כולם ציפו וחשבו שסכנין תתקשה להחתים שחקנים, אבל כולם היום אוכלים את הכובע ורואים שהחתמנו שחקנים שבשנים קודמות לא היו נוחתים בקבוצה". כעת בקבוצה יחפשו חלוץ זר כדי להשלים את מכסת הזרים של הקבוצה כשהאוקראיני ויאצ'סלאב שבצ'נקו ימשיך להיבחן בקבוצה ובצוות המקצועי יקבלו החלטה בימים הקרובים האם להחתימו.

בקבוצה ממשיכים לעקוב אחר מצבו הרפואי של מור שושן שהרגיש דקירה בשריר במהלך מחנה האימונים ועורך אימונים קלים בלבד. שושן יעבור בדיקה כשהקבוצה תנחת בארץ וצפוי לשוב לאימונים מלאים. בסכנין מאמינים שהפציעה של בלם הרכש לא חמורה והוא יהיה כשיר לאימונים כבר בשבוע הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully