וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין מאושרת מהחתמת סאני: "דג'מבה עשה לנו טובה"

25.7.2013 / 13:49

השחקן ירוויח קרוב ל-150 אלף דולר ויהפוך לרכש היקר בתולדות המועדון. סכנין סיימה ב-1:1 מול קבוצה מהליגה השניה בפולין

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

בני סכנין ממשיכה בהכנות לעונה הקרובה כאשר שיחת היום במועדון הייתה החתמתו של סאני, הקשר הניגרי ממוצא ספרדי שמחזיק בעבר במדי ולנסיה ונומנסיה וכן בהופעות בנבחרת ספרד הצעירה. על פי גורמים בסכנין, סאני הופך לשחקן היקר בתולדות המועדון כשירוויח סכום המוערך בכ-150 אלף דולר, כך על פי אותם גורמים. בסכנין מרוצים מאוד מההחתמה ובטוחים שהקשר ישדרג משמעותית את הקבוצה: "דג'מבה דג'מבה עשה לנו טובה שהחליט לא לבוא", אמר גורם במועדון, "בסופו של דבר הכל יצא לטובה והבאנו שחקן ברמה גבוהה בהרבה".

הקשר סאני במדי ולנסיה. Ryan Pierse, GettyImages
הפך לשיחת היום. סאני/GettyImages, Ryan Pierse

גם יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס התייחס להחתמה בשיחה עם וואלה! ספורט ממחנה האימון בפולין . "אנשים מופתעים ואני לא מבין למה? בני סכנין זה מועדון לגיטימי ואנחנו יכולים להביא שחקנים טובים. שנה שעברה נפלנו עם כל שחקני הרכש, אז העונה אנחנו עושים את זה נכון ולמרות שזה לא במהירות, אנחנו מביאים שחקנים ברמה גבוהה, אברהם פאס לא נופל מסאני, מוחמד גדיר שחקן מצויין, מור שושן מגיע מהפועל תל אביב, דדי בן דיין שחקן מצויין, אז מה כולם מתפלאים?".
סאני עצמו צפוי להגיע היום בערב למחנה האימון ולחבור לחבריו החדשים.

בסכנין ימשיכו בכל מקרה לבחון את אוליבייה בון, קשר נבחרת ניז'ר שנבחן בתחילת השבוע גם בבית"ר ירושלים. בסכנין לא ויתרו על האפשרות להחתים את בון בגלל ההחתמה של סאני ואם ירשים הוא יחתום גם כן בקבוצה.

כמו כן בקבוצה ימשיכו לבחון את ואצ'יסלאב שבצ'נקו ואם ירשים הוא עשוי לחתום גם כן, זאת למרות שלקבוצה הוצעו כמה חלוצים נוספים שעשויים להגיע למבחנים.

הקבוצה סיימה היום את משחק האימון שלה מול יריבה מהליגה השנייה בפולין ב-1:1 כשאחמד אבו נהיה הצעיר כבש בדקה השבעים את השער עבור סכנין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully