וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "ראיתי תשוקה אצל השחקנים, יש לנו סיכוי”

מאמן מכבי ת"א חיובי לקראת המפגש מול פ.צ. באזל במוקדמות האלופות: "המצב עם השחקנים המצרים שלהם הוא לא בעיה שלי"

קובי אליהו

יומיים בלבד לפני המפגש הראשון מבין שניים מול פ.צ. באזל, אלופת שוויץ, בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, מכנסת אלופת ליגת העל מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים בשעה זו. הצהובים, שהשלימו בסיבוב הקודם ניצחון כפול על אלופת הונגריה גיורי (1:4 בסיכום שני המשחקים), יודעים שכעת ניצבת בפניהם משוכה הרבה יותר גבוהה, אבל מקווים לצאת עם תוצאה חיובית ממשחק החוץ באצטדיון סנט ג'ייקוב ולהעביר את ההכרעה לגומלין, שייערך בבלומפילד בשבוע הבא.

המאמן פאולו סוזה נשמע נמרץ כהרגלו: "אנחנו תמיד מוכנים, אנחנו כאן בשביל המשחקים האלה. זה חלום עבור כולנו וכדי שנשיג אותו, צריך אמביציה. עבדנו קשה מאוד כדי לוודא שהחלום הזה מתקרב להשגה".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
תמיד בטוח בקבוצה שלו. פאולו סוזה/קובי אליהו

על היריבה והסיכויים אמר סוזה: "יש הבדל גדול בדירוג אופ"א בין שתי הקבוצות, באזל ממוקמת הרבה יותר גבוה וגם שווי השחקנים שלה גדול יותר. זו קבוצה שזכתה בארבע האליפויות האחרונות, הם הגיעו עד לחצי גמר הליגה האירופית בעונה החולפת והם מאוד מאורגנים, עם הרבה משמעת ויכולות. אבל ממה שראיתי מצד השחקנים שלי, התשוקה והאש שלהם, אם נהיה במיטבנו, אני בטוח שיש לנו הזדמנות טובה לעלות בתום שני המשחקים האלה. אני משוכנע שנוכל להביא את ההכרעה אלינו הביתה. צריך להקשות עליהם להגיע למצבי הבקעה".

על הסיטואציה שנוצרה סביב שני השחקנים המצרים של באזל אמר הפורטוגלי: "המצרים של באזל הם שחקנים מצוינים, אבל זו לא הבעיה שלי, אלא שלהם. מעבר לזה, אני בטוח שהסגל שלהם מספיק רחב. מוראט יאקין ראה אותנו נגד גיורי ויודע שקשה לשחק נגד הקבוצות שלי".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
קרלוס גרסיה בלם מכבי תל אביב. קובי אליהו
השילוב מתחיל לעבוד. קרלוס גרסיה/קובי אליהו

גם הבלם קרלוס גרסיה נטל חלק במסיבת העיתונאים: "אנחנו חייבים להשתפר כל הזמן ואנחנו עושים את זה. הקבוצה חזקה יותר היום מאשר בעבר והראנו את זה במשחקים האחרונים. עשינו צעד או שניים קדימה, גם ברמה הטקטית וגם מבחינה התקפית, אנחנו חזקים יותר מאשר בעונה שעברה. זו התחושה שלי, גם באימונים ולא רק בגלל שניצחנו את שני המשחקים האחרונים מול גיורי".

"כולם חולמים על שלב הבתים, השחקנים והאוהדים, אבל צריך לעבוד קשה בשביל זה. אנחנו קרובים יותר היום משהיינו בתחילת הדרך, אבל כמו בעונה שעברה, אנחנו חושבים בכל פעם רק על המשחק הבא. לאניימה יש הרבה ניסיון אירופי, אבל חואן פאבלו שיחק המון בספרד, הוא רגוע ועוזר לנו, הוא באותה רמה כמו וינסנט וגם ברק לוי שוער טוב. אני סומך על השוערים שמשחקים איתי. יש לבאזל חלוצים איכותיים ובכלל, קבוצה טובה, אבל אני מקווה שאחרי שני המשחקים לא יזכרו אף שם שלהם".

שחקני מכבי תל אביב באימון. קובי אליהו
יוצאים לשוויץ. שחקני מכבי תל אביב באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully