וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "אני לא מרגיש שהם היו הרבה יותר טובים"

מאמן באיירן הפסיד במשחקו הרשמי הראשון, 4:2 לדורטמונד בסופרקאפ, אך לא מודאג. קלופ: "רוצים לנצח אותם בכל משחק"

המעבר מיופ היינקס לפפ גווארדיולה על הקווים של אלופת אירופה והטרבליסטית באיירן מינכן נראה חלק, עד אתמול (שבת). אחרי תשעה משחקי הכנה עם מאזן שערים מפלצתי 3:61, הבווארים חטפו סטירה מצלצל במשחק הרשמי הראשון שלהם העונה, הסופרקאפ הגרמני.

דורטמונד הגיעה חדורת מוטיבציה לנקמה על ההפסד האכזרי בגמר ליגת האלופות לפני כחודשיים ורקדה על המגרש בדרך ל-2:4 גדול באצטדיונה הביתי. צמד של מרקו רויס, שער נפלא של אילקאי גונדואן ושער עצמי של דניאל ואן בויטן היו יותר מדי עבור הקבוצה של פפ גווארדיולה, שהפסיד את המשחק החשוב הראשון שלו כמאמן באיירן. אריאן רובן כבש צמד שלא עזר.

פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
ינסה לשמור על הרף של היינקס. גווארדיולה/GettyImages

המאמן הקטאלני לא נשמע מודאג מדי בסיום: "הם ניצחו 2:4 ואני צריך לקבל את זה, אבל אני לא מרגיש כאילו הם היו הרבה יותר טובים מאיתנו. אני די מרוצה מהמשחק שלנו, אבל לפעמים אנחנו עדיין עושים טעויות. עכשיו יש לנו שבוע להתכונן לפתיחת הליגה ולתקן את הבעיות".

לאחר מכן, פנה גווארדיולה להיינקס, שהיה הפרשן באצטדיון: "יופ, אני מברך אותך על כל מה שהשגת בעונה שעברה, על התארים ועל הדרך המדהימה בה הקבוצה שיחקה. ננסה להישאר מעל הרף שהצבת".

היינקס מצידו, הגן על מחליפו: "חמישה שחקנים ששיחקו בגמר האלופות לא היו על המגרש היום עבור באיירן ובכל מקרה, הקבוצה עדיין לא מוכנה לתת הופעה ברמה הגבוהה ביותר".

מן העבר השני, המאמן המנצח יורגן קלופ היה נלהב: "זה היה משחק נהדר ולנצח בו זה הישג גדול. מה שטוב בסופרקאפ הוא שלא מעצבן מדי להפסיד בו, אבל מאוד כיף לזכות. זה ניצחון מרשים, אבל הדרך ארוכה. אנחנו רוצים לנצח את באיירן בכל פעם שאנחנו פוגשים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully