וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט רובינסון: "מעכשיו אלבש את המספר 10, לכבוד מסי"

הגארד הנמוך מזדהה עם הכוכב ולאחר המעבר לדנבר, שם החולצה עם מספרו הקבוע 2 הופרשה, הוא בחר במחווה מעניינת

מ"מרומי" ה-1.75 מטר שלו, נייט רובינסון הוא אחד הכדורסלנים הכי נמוכים ששיחקו אי פעם ב-NBA. זה לא מפריע לו להיות כוכב ענק בליגה ולא הפריע לו לזכות בעבר בתחרות ההטבעות שלוש פעמים, ב-2006, 2009 ו-2010.

רובינסון הגיע ל-NBA ב-2005 ושיחק בארבע וחצי העונות הראשונות שלו במדי הניקס, משם נדד בהמשך לבוסטון אוקלהומה סיטי גולדן סטייט ושיקגו במדיה כיכב בעונה החולפת. בפגרה, הוא חתם במדי קבוצתו השישית בקריירה וחיפש השראה חדשה. הוא מצא אותה במקום לא צפוי: אצל ליאונל מסי.

נייט רובינסון שחקן שיקגו בולס. AP
גם הוא ילהטט בין שחקני ההגנה? רובינסון/AP

כוכב ברצלונה, שנחשב כבר היום לאחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים, נמוך מרובינסון בשישה סנטימטרים בלבד וזה גם מה שהפך אותו למוערץ על ידי הגארד התזזיתי. בשל העובדה שהנאגטס הפרישו את הספרה 2 לכבודו של כוכב העבר אלכס אינגליש, רובינסון נאלץ למצוא מספר חדש ובחר בזה של מסי: 10.

"יש משהו מיוחד במספר 2, אבל מעכשיו אעשה שינוי ואשחק עם המספר 10", אמר רובינסון בראיון ל"דנבר סטיפס", "אלבש את המספר הזה לכבוד מסי, שחקן הכדורגל החביב עליי. שיחקתי בפיפ"א המון בזמן האחרון ואני רואה הרבה משחקי כדורגל. הוא הבחור הקטן הכי טוב שיש בכדורגל ואני חייב להיות הבחור הקטן הכי טוב ב-NBA. זו המטרה שלי ולכן אלבש את המספר 10".

לאחר שמונה עונות בקריירה, רובינסון מחזיק ב-11.5 נקודות בממוצע בליגה. הוא שיחק 530 משחקים, אבל פתח רק ב-104 מתוכם. בפלייאוף האחרון כאמור, הוא התעלה על עצמו עם 16.3 נקודות בממוצע ב-12 משחקים, כשהוא מוביל את הבולס הפצועים לניצחון 3:4 מפתיע על ברוקלין בסיבוב הראשון (כולל 34 נקודות במשחק הרביעי בסדרה), לפני ההדחה עם 4:1 מול האלופה שבדרך מיאמי. במשחק הראשון מול ההיט, אותו ניצחה שיקגו, רובינסון צלף 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully