וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה: פרדי בוחבוט זכה בזהב בטניס זוגות

בוחבוט, העובד כשוטר תנועה בימים כתיקונם, ניצח יחד עם עודד טייג בגמר את הצמד הארגנטינאי בדרך למדליה הנכספת

ערב פתיחת המכביה ה-19 צעדו משלחות ספורטאים יהודים רבות על מסלול הריצה באצטדיון "טדי" שבירושלים. למרות שגם מכביה זו עתידה הייתה להצטיין בהישגיה החברתיים בגיבושו של העם היהודי הבא מן התפוצות, בדרך כלל נתונה מלוא תשומת הלב לענפי הספורט "הקלאסיים" כמו ריצה, שחיה וענפי האתלטיקה הקלה.

לא הרבה שמו לב למשלחת הטניס שהורכבה מכמה עשרות טניסאים ונבלעה בין שאר המשלחות הגדולות. מי שעוד צעד על המסלול היה טניסאי חובב בשם פרדי בוחבוט, במקצועו שוטר תנועה במשטרת התנועה הארצית של אגף התנועה. ביום רביעי החלה תחרות הזוגות בטניס לגילאי ה-35. בוחבוט התייצב במלוא קומתו (1.95 ס"מ) על הקו האחורי במגרש יחד עם בן זוגו עודד טייג (מאמנה לשעבר של שחר פאר). וכך משחק אחר משחק תוך מאבק מתמיד בלוח התוצאות פילסו השניים דרכם לצמרת הטבלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצחון מרגש. בוחבוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי בערב התייצבו צמד הישראלים מול הצמד הארגנטינאי למשחק הגמר. המשחק התנהל במשך 8 משחקונים צמודים מאוד. עד התוצאה 5:5 כל צמד הצליח לשמור על מכות ההגשה שלו. ואז התחולל המהפך והצמד הישראלי הצליח להעפיל על מכות ההגשה של הארגנטינאים, זכה במשחק ובמדליית הזהב.

בסיום המשחק קשה היה להתעלם מהקהל הארגנטינאי שנעמד על רגליו וברוח ספורטיבית הריע לצמד הישראלי. ביום ראשון יעמוד פרדי בוחבוט על הפודיום יחד עם שותפו ויחד יניפו את מדליות הזהב לקטגוריית הזוגות בטניס לגילאי 35.

תהא זו אותה היד המגדלת 6 ילדים, ואותה היד שהניפה במכביה ה-18 מדליית ארד בקטגוריית יחידים. מיד עם תם המשחק התקשר לברכו על ההישג ראש אגף התנועה, ניצב משה (צ'יקו) אדרי אשר דאג כל העת לקבל עדכונים שוטפים על התקדמות צמד הטניסאים.

ניצב משה אדרי ממונה למפקד משטרת התנועה הארצית, מאי 2013. טלי מאייר
קיבל עדכון. אדרי/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully