וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בני יהודה סיימה ב-1:1 עם מילואי פ.ס.וו

27.7.2013 / 20:50

אור ברוך העלה ליתרון, אבל הקבוצה מאיינדהובן השוותה בפנדל. בקבוצה ינסו להשלים את המגעים עם עזוז וצעירי

בני יהודה ערכה הערב (שבת) משחק הכנה שני במסגרת מחנה האימון בהולנד וסיימה ב-1:1 מול קבוצת המילואים של קבוצת הפאר ההולנדית פ.ס.וו איינדהובן. אור ברוך העלה את הזהובים ליתרון של 0:1 בדקה ה-39, כאשר פטר ואן אויין ההולנדי השווה בפנדל בדקה ה-48 עבור איינדהובן.

אור ברוך שחקן בני יהודה. מגד גוזני
היתרון החזיק מעמד תשע דקות. אור ברוך/מגד גוזני

המאמן דרור קשטן בחר לפתוח שוב עם דלה איינוגבה בשער, עוז ראלי, אביב חדד, גל כהן ואמיליאנו פוסקו בחוליית ההגנה, רפי דהן וקסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי, כאשר יורו לאמין, אמיר עגייב, נס זמיר, ואור ברוך פותחים בחלק הקדמי. במהלך המשחק שותפו גם כפיר אדרי, אדם הרפקה, גיל יצחק, בן ווהבה, חן מזרחי ואביעד בורלא. כזכור, פגשה כבר בני יהודה את איינדהובן גם במשחק רשמי, בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית בקיץ 2009, וההולנדים הם אלה שהעפילו בסופו של דבר לשלב הבתים אחרי שני נצחונות זהים של 0:1 בבית ובחוץ.

הקבוצה תסיים את מחנה האימון ביום שני הקרוב, ולא ייערך משחק אימון נוסף במקום המשחק שבוטל נגד סיבאספור הטורקית. ביום שני בלילה צפויה בני יהודה לשוב ארצה. בתוך כך ינסו בימים הקרובים להשלים את המגעים עם המגן איציק עזוז שנשאר בארץ ולא המריא למחנה בהולנד, בשל העובדה שחוזהו לא סוכם סופית ולא נחתם. עזוז בוחן בשלב זה הצעות נוספות בליגת העל וגם בקפריסין, אך בבני יהודה מאמינים שהמשא ומתן עמו יסגר השבוע.

שחקן נוסף לו ממתינים בשכונת התקווה הוא הקשר לירוי צעירי שצפוי להיות משוחרר ממכלן הבלגית, בה הוא חתום על חוזה לעונה נוספת. נכון לעכשיו מסתמן שצעירי לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הבלגים ומחר הוא ככל הנראה לא ייכלל בסגל, במשחק פתיחת העונה של מכלן נגד סטנדרד ליאז' של גיא לוזון. בבני יהודה ממתינים שצעירי יסגור את ענייניו מול ראשי המועדון הבלגי ואז תיסלל דרכו חזרה למדים הזהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully