וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש בדרך לשחק באינטר?

הרכז של הלייקרס יקבל הזדמנות לעבור לכדורגל ולהיבחן עבור הענקית האיטלקית שמגיעה לארה"ב. נאש: "מרגיש כמו ילד קטן"

העונה האחרונה לא היתה מוצלחת במיוחד עבור סטיב נאש, שחקן לוס אנג'לס לייקרס. הרכז הוותיק סבל מפציעה וראה את קבוצתו מודחת בבושת פנים בפלייאוף בידי סן אנטוניו. בגיל 39, אין ספק שנאש כבר חושב על קריירה חדשה, אבל ספק אם רבים צפו את המהלך שהוא עומד לעשות, ביום שלישי הקרוב: נאש ייקח חלק במבחנים הפתוחים שתערוך אינטר האיטלקית במסגרת המסע שלה בארצות הברית.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש משחק כדורגל. GettyImages
בקרוב באיטליה? נאש/GettyImages

"זה חלום שמתגשם לקבל הזדמנות להיבחן", אמר נאש. "לא רק להיבחן אלא לעלות אל הדשא עם אינטר, אחד המועדונים הגדולים והמכובדים בספורט העולמי. אני מרגיש כמו ילד קטן". מה סיכויו של כוכב הכדורסל? "זה הולך להיות קשה יותר מכדורסל, זה בטוח", אמר נאש.

כזכור, נאש גדל סביב הכדורגל כשגדל בקנדה, והיה שחקן מצויין, לפני שהחליט לשנות כיוון ולהפוך לשחקן כדורסל מקצועני. "אני עדיין מתרגש מעט כשאני משחק כדורסל מפעם לפעם, אבל כשאני עולה לפרקט זה עובר. לעלות לדשא עם החבר'ה האלה שאני מעריץ ולשחק איתם, זה ללא ספק ייעלה את מפלס ההתרגשות שלי. אני הולך להיות מוטרד ונרגש מאוד בו זמנית".

ומה מצבו הבריאותי כרגע, אחרי כל הפציעות? הרכז הוותיק טוען שהוא בדרך הנכונה. "היה לי קיץ מוצלח מאוד של שיקום ואימונים. אני עדיין לא ב-100 אחוזים, אבל אני די קרוב לשם. אני מספיק קרוב כדי לצאת ולשחק ביום שלישי במבחנים. אני מאושר שהיתה לי הזדמנות להשתקם ככה, ואני מאמין שתהיה לי עונה נהדרת בשנה הקרובה". האם זה יהיה במדי אינטר? סביר להניח שלא, אבל בהחלט יהיה מעניין לראות כיצד הולך לנאש מול המקצוענים.

הנה כמה מביצועיו של נאש עם הכדור השני:

וכמובן, מי יכול לשכוח את זה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully