וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר העפילה לגמר טורניר באקו

הישראלית העפילה לגמר WTA ראשון מאז 2011 אחרי 1:6, 1:6 על לינט (226 בעולם). דודי סלע עלה לגמר הצ'אלנג'ר באסטנה

הפעם האחרונה ששחר פאר ביקרה במעמד גמר של טורניר WTA הייתה אי שם בחודש יולי 2011. בדיוק שנתיים עברו מאז אותו גמר בוושינגטון בו היא הפסידה לנדיה פטרובה, והיום (שבת) הישראלית העפילה לגמר טורניר באקו שבאזרבייג'אן (פרסים בסך 235 אלף דולר) אחרי ניצחון מרשים 1:6, 1:6 על מגדה לינט הפולניה, שהעפילה לטורניר מהמוקדמות (226 בעולם).

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
זה הניצחון שיחזיר אותה לעניינים? שחר פאר/רויטרס

פאר, שהתקשתה בחודשים האחרונים לספק תוצאות טובות בסבב, מנסה לחזור לקדמת הבמה אחרי שאיבדה את הבכורה כטניסאית הבכירה של ישראל, ולפחות על פי היכולת שלה בשבוע האחרון נראה שהיא בכיוון הנכון בתקווה להניף תואר ראשון ב-2013. הפעם האחרונה שבה היא זכתה בטורניר בסבב הייתה ב-2009 כאשר היא חגגה עם התואר בגואנגאז'ו, ומחר תהיה לה הזדמנות להוסיף לעצמה תואר שישי בקריירה כאשר היא תתמודד נגד אלינה סביטולינה האוקראינית (71 בעולם).

מעבר לעובדה שהניצחון מקנה לפאר חזרה לקדמת הבמה, תחזור פאר בעקבות הניצחון להיות הטניסאית מספר 1 של ישראל על חשבונה של יוליה גלושקו, וניצחון בגמר יסדר לה קאמבק אל 100 הראשונות בעולם.

במשחק עצמו פאר עשתה לעצמה חיים קלים במערכה הראשונה כאשר היא השיגה שתי שבירות חשובות שהעניקו לה מקדמה שהשאירה את הפולניה על משחקון אחד בלבד בדרך להפסד 6:1. גם המערכה השנייה נפתחה בצורה מושלמת מבחינת פאר ששברה כבר במשחקון הראשון ועלתה ל-0:2 קליל. השתיים שמרו על ההגשות, ופאר הצליחה במשחקון החמישי להשיג שבירה נוספת, הרביעית במספר במערכה, טיפסה ל-1:4, ומשם דהרה קדימה עד להשלמת הניצחון.

דודי סלע עלה לגמר טורניר הצ'אלנג'ר באסטנה, קזחסטן (סך פרסים של 125 אלף דולר) אחרי ניצחון 6:7, 1:6 על קונסטנטין קרבצ'וק הרוסי. סלע שמדורג 1 בטורניר, יפגוש בגמר את מיכאיל קוקושקין המקומי, שמדורג במקום ה-181 בעולם. בזכות ההעפלה לגמר, סלע צפוי לזנק מהמקום ה-97 בעולם למקום ה-79. אם הוא יזכה בטורניר מחר, הוא יקפוץ לסביבות המקום ה-73 בעולם.

אנדי רם ויוני ארליך הפסידו הערב בחצי גמר טורניר הזוגות באטלנטה 3:6, 1:6, 10:7 לאדוארד רוז'ה ואסלין הצרפתי ואיגור סייסלינג ההולנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully