וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת במגעים מתקדמים עם רוברט רות'בארט

27.7.2013 / 11:48

הסנטר הישראלי (2.17 מ', 27) ששיחק בשנתיים האחרונות באירופה עשוי להצטרף לקבוצה הדרומית. גם בן אלטיט מועמד

הפועל אילת עושה מאמצים על מנת להשלים את הסגל הישראלי שלה לקראת העונה הבאה, ולאחר שיניב גרין דחה את הצעת הקבוצה, החלה הקבוצה הדרומית במגעים מתקדמים עם סנטר נבחרת ישראל לשעבר רוברט רות'בארט. לוואלה! ספורט נודע כי אילת הגישה הצעה כספית טובה מאוד לסנטר, ומחכה לתשובה ממנו על מנת שתוכל להשלים את המעבר. כמו כן מעוניינת הקבוצה בסנטר נבחרת העתודה ובני הרצליה בן אלטיט.

רוברט רות'בארט שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
יחזור לארץ? רוברט רות'בארט/מגד גוזני

רות'בארט (2.17, 27), יליד סרייבו, מחזיק בארבע אזרחויות - סרבית, בוסנית, אמריקאית וישראלית. אחרי שהחל לשחק בראסינג פאריז בליגה הראשונה בצרפת, הוא התגלה לאנשי נבחרת ישראל וצורף לנבחרת העתודה, שם נפצע בצורה לא קלה. לישראל הגיע לראשונה בעונת 2006/7 ושיחק תחת עודד קטש אך לא בלט. בעונת 2007/8 יצא שוב מחוץ לגבולות המדינה וחתם בליגה הבוסנית והצטיין.

רות'בארט שב לישראל בעונה לאחר מכן, חתם בעירוני נהריה ורשם 5.4 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע. בעונת 2009/10 עבר לברק נתניה ואחרי עונה סבירה המשיך למכבי חיפה, כשדווקא ביורוצ'אלנג' בלט עם 9.7 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע. בעונת 2011/12 נבחן ברומא, אך חתם בסוף באולימפיה לובליאנה הסלובנית, ורשם 8.1 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע ביורוליג. בעונה שעברה חתם בסטארט גדיניה מהליגה הפולנית הראשונה והצטיין עם 14.3 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע.

עד כה החתימה הקבוצה הדרומית את הישראלים ניצן חנוכי וניב ברקוביץ', שמצטרפים לאפיק ניסים וגיא כהן שממשיכים לעונה נוספת, וצירפו את הפורוורדים הזרים קווין פאלמר וטרנס רודריק ואת הסנטר הזר יינסי גייטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully