וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: נוייר וריברי ייעדרו מהסופרקאפ הגרמני

צמד הכוכבים סובלים מפציעות ולא יהיו בסגל מול דורטמונד (שבת, 21:20, ספורט1). גווארדיולה: "גמר זה גמר, אין תירוצים"

ספורט 2

בתקציר: ה-0:2 המצוין של באיירן מינכן על ברצלונה

הכדורגל הגרמני יחזור בגדול מחר (שבת, 21:20, ספורט1) כאשר באיירן מינכן ודורטמונד ייפגשו בגמר הסופרקאפ, שבדרך כלל מפגיש בין האלופה ומחזיקת הגביע, והפעם יפגיש את האלופה ומחזיקת הגביע, עם סגניתה בשלושת המפעלים הגדולים. אלא שפפ גווארדיולה, שהחליף את יופ היינקס בתפקיד ויקווה להניף תואר רשמי ראשון, ייאלץ להסתדר במשחק ללא שניים מהכוכבים הגדולים שלו - פרנק ריברי ומנואל נוייר, שסובלים מפציעות ולא ייכללו בסגל. כמוהם, גם מריו גצה, שעבר מדורטמונד לבאיירן בקול תרועה רמה, לא יהיה בסגל להתמודדות, זכר לפציעה שספג כששתי הקבוצות הללו נפגשו בגמר ליגת האלופות בחודש מאי.

לאתר ספורט1 וספורט2

פרנק ריברי, פפ גווארדיולה, באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
סגל חסר לאלופת אירופה. ריברי וגווארדיולה/GettyImages, Alexander Hassenstein

על פי גווארדיולה, גם בסטיאן שוויינשטייגר, שרק חזר להתאמן לפני מספר ימים, נמצא בספק למשחק: "הוא ייסע איתנו, אבל אנחנו עדיין לא יודעים אם יוכל לשחק. הוא רק הספיק להתאמן כמה פעמים". על המשחק עצמו אמר המאמן הספרדי: "אף פעם לא קל לשחק נגד דורטמונד, מדובר בקבוצה טובה שמחזיקה הרבה בכדור, אבל אנחנו רוצים לראות באיזו רמה אנחנו נמצאים כרגע. כשאתה מאמן באיירן מינכן, אין תירוצים. גמר הוא גמר, ולא יהיו לנו הזדמנויות שניות".

גם מאמן היריבה יורגן קלופ כבר לא יכול לחכות לפתיחת ההתמודדות: "אנחנו לא חושבים על נקמה. שיחקנו משחק מצוין בגמר האלופות בוומבלי. אמנם לא הצלחנו לנצח, אבל למדנו ממנו הרבה. אין ספק שנעשה הכל כדי לנצח מחר, זה הגמר השלישי ברציפות שלנו, ובשניים הקודמים נכשלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully