וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אם אחזור לארץ זה יהיה רק למכבי חיפה"

בניגוד לדעתו בשנים האחרונות, קפטן הנבחרת אמר למצלמות ערוץ הספורט: "אעדיף לשחק בחו"ל, אך יש לי המון אהבה לחיפה"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: טל רזניק

בניון מתאמן במדי חיפה, יוני 2013

***

יוסי בניון הקפיד לומר בכל ראיון עמו בשנים האחרונות, שהוא יסיים את הקריירה בחו"ל; שלישראל הוא לא יחזור.

בסוף חודש יוני החל בניון, שחקן חופשי לאחר חוזה בצ'לסי, להתאמן בירוק. היום (שישי) הוא נשמע קצת אחרת. במהלך ליגת כדורגל החופים התראיין קפטן הנבחרת למצלמות ערוץ הספורט, ולא שלל כלל את האפשרות שיגיע לקרית אליעזר.

"הרצון שלי הוא לא לחזור לשחק בישראל", אמר בניון, "אבל יש לי הרבה כבוד ואהבה למכבי חיפה, כך שאם אחזור לשחק בישראל זה יהיה רק במכבי חיפה. בימים הקרובים אמצה את כל האפשרויות ואראה מה הכי כדאי לעשות".

קודם לכן אמר הקשר: "נכון לעכשיו, אני עדיין מחכה. אני מנהל שיחות עם הרבה קבוצות. אני ממתין עם ההחלטה החשובה, כי כנראה זו תהיה ההחלטה האחרונה בקריירה שלי. בקרוב כולם יידעו היכן אשחק בעונה הבאה".

בניון (33), אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי, בילה ארבע שנים נהדרות במכבי חיפה, בין 1998 ו-2002, במהלכן הוליך את המועדון לאליפות ראשונה מזה שבע שנים. בסך הכול רשם הקשר 55 שערים במדים הירוקים, ובזכות עונותיו הנהדרות יצא לראשונה לאירופה, לקריירה שהחלה בקיץ 2002 בראסינג סנטאנדר ועברה בווסטהאם, ליברפול, צ'לסי, ארסנל ושוב ווסטהאם. בקיץ החולף סיים קפטן נבחרת ישראל את חוזהו בצ'לסי, והוזכר כמועמד להצטרף לפיורנטינה, לליגת ה-MLS האמריקאית ולמספר קבוצות נוספות.

במאי האחרון, בראיון לוואלה! ספורט, הוא נשמע קצת אחרת. כשנשאל איפה יסיים את הקריירה, ענה: "אני מכריז שלא אסיים את הקריירה בישראל. רק בחו"ל. קבוצות יכולות לפנות, אני גם חופשי בקיץ. כל הצעה שתגיע, זאת תהיה מחמאה, גם מישראל. אשקול את זה ואז אחליט נכון. לישראל אני לא חוזר".

מדור השגרירים בוואלה! ספורט

יוסי בניון מתאמן עם מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
בימים הקרובים אמצה את כל האפשרויות ואראה מה הכי כדאי לעשות". למדים הוא כבר התרגל. בניון/אדריאן הרבשטיין
קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון משתתף באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
במאי האחרון אמר: "לישראל אני לא חוזר". בניון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully