וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: דרון וושינגטון עשוי להצטרף

26.7.2013 / 16:32

הפורוורד (27, 2.01) ששיחק בעונה החולפת בברק נתניה מועמד להגיע לעיר היין, לאור הקשיים במגעים עם דווין מיטשל

מכבי ראשון לציון עשויה לצרף בקרוב את הפורוורד האמריקאי דרון וושינגטון, ששיחק בעונה שעברה בברק נתניה. הכתומים מעיר היין ניהלו מגעים מתקדמים עם דווין מיטשל, ששיחק בעבר בקבוצה, אך נתקלו בקשיים בהשגת הסיכום הסופי עם השחקן, כך שמסתמן שהוא לא יגיע. בעקבות זאת, החליטו בראשון לציון לנסות לצרף את וושינגטון, בו הביעו עניין לפחות עוד שתי קבוצות מליגת העל.

וושינגטון (27, 2.01) הוא בוגר מכללת וירג'יניה טק שנבחר במקום ה-59 בדראפט 2008 של ה-NBA על ידי דטרויט פיסטונס. אחרי שלא הצליח להיכנס לסגל הקבוצה חתם בהפועל חולון של דני פרנקו, ורשם ב-27 משחקים בעונת 2008/9 14.8 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע. וושינגטון חזר לארצות הברית בעונה לאחר מכן ושיחק בלוס אנג'לס דיפנדרס ובטולסה מליגת הפיתוח.

שחקן ברק נתניה דרון וושינגטון. קובי אליהו
יגיע לעיר היין? דרון וושינגטון/קובי אליהו

בעונת 2010/11 חזר לאירופה ושיחק בליגה השנייה בספרד עם אוברדוירו, והוביל את הקבוצה לעלייה לליגה הראשונה. וושינגטון המשיך במדי הקבוצה גם בליגה הבכירה ורשם ב-34 משחקים 5.7 נקודות ו-3.2 ריבאונדים בממוצע. בעונה שעברה חזר לישראל כשחתם בבברק נתניה ורשם ב-31 משחקים 13.1 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע למשחק. הקיץ שיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי שארלוט ורשם 6.3 נקודות ו-3.3 ריבאונדים בממוצע.

עד כה החתימה הקבוצה של רוני בוסאני רק את דרור חג'ג' לשנתיים, והוא מצטרף לעמית בן דוד, אור סולומון, שון דאוסן ודניאל איידן שממשיכים עונה נוספת ולאיגור נסטרנקו שחוזר מעונת השאלה באליצור יבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully