וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר בחצי גמר באקו, דודי סלע בחצי גמר אסטנה

הישראלית הביסה את טאדז'ה מז'ריק (126 בעולם) 0:6, 4:6, סלע גבר על איוון סרגייב 1:6, 1:6. גלושקו בחצי גמר לקסינגטון

אחרי שהודחה בסיבוב הראשון של טורניר באד גשטיין, והפסידה ברבע גמר טורניר בודפשט, סוף סוף קצת נחת לשחר פאר. ההתאוששות ביכולתה של הטניסאית הישראלית נמשכת, והיום (שישי) היא העפילה לחצי גמר טורניר באקו (סך פרסים של 235 אלף דולר) אחרי שניצחה ברבע הגמר את הסלובנית בת ה-22 טאדז'ה מז'ריק המדורגת 126 בעולם בתוצאה 0:6, 4:6. פאר (149 בעולם) תשחק בחצי הגמר נגד הפולנייה מגדה לינט (226 בעולם), שהמשיכה שלב בזכות פרישתה של יריבתה הטוניסאית אונס ג'אבור (204 בעולם). פרשיתה של ג'אבור הגיעה בעיתוי מפתיע, שכן היא הוליכה 3:6, 1:4 והייתה על סף ניצחון.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
מרגישה טוב בבאקו. פאר/רויטרס

פאר פתחה מצוין, ניצלה היטב את משחק ההגשה הנרפה של יריבתה ושעטה ל-0:5 בתוך 22 דקות, תוך שהיא נחלצת מאפשרות שבירה במשחקון השלישי. במשחקון האחרון נראה היה שמז'ריק תיחלץ מבייגל, כשהוליכה 0:40, אבל פאר העבירה הילוך, שברה את יריבתה וניצחה 0:6 חלק ומרשים במערכה הראשונה, בתוך 27 דקות בלבד.

פאר הגישה ראשונה במערכה השנייה, ומז'ריק שברה אותה וסוף סוף ניצחה משחקון, אבל פאר שברה מיד במשחקון השני, ושמרה על הגשתה בהמשך. מז'ריק הייתה עצבנית, ופאר ניצלה זאת לשבור ל-1:3. הסלובנית נשארה צמודה, הצליחה לשבור והשוותה ל-4:4, אבל פאר שברה בעיתוי מוצלח והגישה מצוין במשחקון העשירי בדרך ל-4:6 במערכה השנייה וניצחון 0:2 ברבע הגמר.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. AP
פחות משעה עבודה. סלע/AP

גם דודי סלע (97 בעולם) עשה חיל בטורניר הצ'לנג'ר אסטנה (על סך 125 אלף דולרים) בקזחסטן. סלע, שמדורג ראשון בטורניר, עלה לחצי הגמר אחרי שגבר על האוקראיני איוון סרגייב (שביעי בטורניר, 195 בעולם) 1:6, 1:6.

סלע הגיש טוב במערכה הראשונה, ובתוך 26 דקות השלים 1:6 על יריבו. במערכה השנייה לא נרשם שינוי במומנטום והישראלי רשם שתי שבירות בדרך ל-1:4. בהמשך סלע שמר על ההגשה, שבר שוב והשלים 1:6 במערכה השנייה בתוך 29 דקות. בחצי הגמר יפגוש סלע את המנצח בין הבלארוסי דזמיטרי ז'ירמונט (201 בעולם) לבין הרוסי קונסטנטין קראבצ'וק (191 בעולם).

יום מוצלח היה גם ליוליה גלושקו, שגברה על שאנל סימונדס הדרום אפריקאית (166 בעולם) 2:6, 6:7 בסיבוב השלישי של טורניר לקסינגטון, בו זכתה בשנה שעברה (סך פרסים: 50 אלף דולר). בחצי הגמר תפגוש הישראלית את המנצחת בין קטלניה קטסנו ושלבי רוג'רס המקומית.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully