וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אייק אופואג'בו צפוי להצטרף

26.7.2013 / 8:41

הסנטר האמריקאי ממוצא ניגרי (28, 2.05) הודה בדף הטוויטר שלו שהוא מצטרף לירוקים. הצטיין בשנים האחרונות במקסיקו

מכבי חיפה צפויה להודיע בימים הקרובים על צירופו של הפורוורד-סנטר הניגרי אייק אופואג'בו לעונה הבאה. השם של השחקן עלה בימים האחרונים בתוך המועדון, והסנטר הודה בעמוד הטוויטר שלו כי הוא יצטרף למכבי חיפה. כמו כן במועדון עושים מאמצים על מנת לצרף עוד ישראלי בכיר אחד לסגל, כשהשמות שעלו הם של בן רייס, שחקנה של בני הרצליה וטוני יאנגר מהפועל אילת, כשקיימת אפשרות שגם יהוא אורלנד, שחקנה של ברק נתניה שנמצא תחת חוזה עשוי למצוא עצמו במדי הירוקים. בקבוצה דחו אפשרות לשחרר את אלכס צ'וברביץ' להפועל אילת.

אייק אופוג'בו במדי מכללת SMU. AP
בדרך לרוממה? אייק אופואג'בו/AP

אופוג'בו (28, 2.05) הוא יליד סן אנטוניו שהגיע בשנת 2004 לאוניברסיטת סאות'רן מתודיסט, בה עברו לא מעט שחקנים אפריקאים, ביניהם במבה פול ששיחק בישראל. בעונת 2007/8 יצא לראושנה לאירופה לגנט הבלגית והרשים עם 11.2 נקודות ו-6 ריבאונדים. את העונה שלאחר מכן פתח לא טוב ושוחרר. בעונת 2009/10 חתם בליגה המקסיקנית בשורות נואובו לארדו ושיחק בקבוצה שנתיים כשבקיצים הוא משחק בליגה הפורטו ריקנית.

את עונת 2011/12 פתח הסנטר הניגרי בליגה הארגנטינאית אך לאחר זמן קצר חזר לשורות נואבו לארדו, ואת העונה סיים בקנקון מהליגה המקסיקנית. גם בעונה שעברה המשיך בקבוצה המקסיקנית בה השלים כמעט 4 שנים מלאו ורשם 16.9 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. במרץ 2013 חתם בליגה בונצואלה ורשם ב-20 משחקים 12.6 נקודות ו-6 ריבאונדים בממוצע למשחק.

עד כה חתמו בקבוצה של דני פרנקו הזרים שרווד בראון וקרווין בריסטון, מורן רוט ודגן יבזורי והם מצטרפים לאנטון שוטבין, עידו קוז'יקרו ואלכס צ'וברביץ' שממשיכים לעונה נוספת במדי האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully