וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גל מקל עשוי לוותר על היורובאסקט

26.7.2013 / 0:31

מארק סטיין מ-ESPN טוען כי הגארד של דאלאס עשוי לנוח אחרי העונה הארוכה, כשם שכספי עשה בעונת הרוקי שלו. שיבק: "הדברים לא תלויים בנבחרת או בגל, תהיה תשובה תוך 48 שעות"

האם נבחרת ישראל בכדורסל תיאלץ להסתדר ביורובאסקט הקרוב ללא מי שאמור להיות אחד מכוכביה הגדולים ביותר, גל מקל? העיתונאי האמריקאי המוערך מרשת ESPN, מארק סטיין, צייץ הלילה (חמישי) ציוץ שבוודאי מדאיג את ראשי הנבחרת: "אני שומע שמייעצים לרכז הישראלי גל מקל לקחת קצת מנוחה אחרי ששיחק ללא הפסקה מאז הסתיו. יכול להיות שהוא ייאלץ להחמיץ את היורובאסקט. אין עדיין החלטה סופית, אבל השמועות הן שמקל לוקח בחשבון את הטרנד של רוקיז שמגיעים מוקדם למחנות האימונים של הקבוצות שלהם". עוד הוסיף סטיין כי "להגיע מוקדם למחנה האימונים של דאלאס בעונה שעברה עבד היטב לג'יי קראודר, כך שיכול להיות שמקל ישקול לפעול בצורה דומה".

במהלך הלילה אישרו גורמים באיגוד הכדורסל לוואלה! ספורט שהג'נרל מנג'ר של המאבריקס שוחח עם אריק שיבק בנושא ולאחר מכן שוחח המאמן הלאומי שוחח עם הרכז עצמו, אך מקל טרם קיבל החלטה תחת הלחץ שמופעל עליו. אריק שיבק אמר: "התקיימו מספר שיחות ביני לבין גל וביני לבין דוני נלסון, הג'נרל מנג'ר של דאלאס. צריך להבין שהדברים אינם תלויים בנבחרת או בגל, אני מעריך שתוך 48 שעות תהיה לנו תשובה סופית".

גל מקל שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
חדשות רעות עבור אריק שיבק. גל מקל/קובי אליהו

הישראלי השני בליגה הטובה בעולם אמור לחזור לארץ ב-29 לחודש ולהצטרף לאימוני הנבחרת במהלך חודש אוגוסט, עד כה היו מתואומת כל הפעולות של מקל עם מאמן הנבחרת אריק שיבק, אך עתה נראה שייתכן והוא לא יהיה בסופו של דבר באליפות אירופה. אגב, בדיוק לפני ארבע שנים עמד עומרי כספי באותה נקודה, כשסיים את משחקי ההכנה בליגת הקיץ ונאלץ לפרוש מקמפיין היורובאסקט האחרון.

מקל הרשים מאוד בליגת הקיץ במדי קבוצתו החדשה, וקיבל דקות רבות על הפרקט, בעיקר בגלל פציעתו של שיין לארקין, והמחסור של המאבריקס בעמדת הגארד. בארבעת המשחקים של הקבוצה בלאס וגאס העמיד ממוצעים של 8.2 נקודות למשחק ו-5.5 אסיסטים למשחק, אך הודה לאחר המשחק האחרון כי הוא "מת בסיום, היה קשה".

אליפות אירופה הקרובה שתיערך השנה בסלובניה תצא לדרך ב-4 בספטמבר ותסתיים ב-22 לספטמבר. נבחרת ישראל הוגרלה לבית א', בצוותא עם צרפת, בריטניה, אוקראינה, גרמניה ובלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully