וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צ'לסי מחצה 1:8 את כוכבי אינדונזיה

החבורה של מוריניו נהנית במזרח הרחוק: הזאר להטט, טרי נגח, טראורה כבש שער מרהיב וראמירס ולוקאקו חגגו צמדים קלים

צ'לסי השיגה ניצחון שלישי היום (חמישי) במסע ההכנה שלה במזרח הרחוק, כשמחצה ללא קושי 1:8 בג'קארטה את קבוצת כוכבי הליגה האינדונזית. ז'וזה מוריניו השאיר מחוץ לסגל את פרנק למפארד ואנדרה שורלה שסוחבים פגיעות קלות, אבל נת'ניאל צ'אלובה ומרקו ואן חינקל הציגו יכולת טובה בהרכב והכחולים לא התקשו לכבוש בכל רגע שחפצו.

שחקני צ'לסי חוגגים, ראמירס שני מימין. AP
נהנים בג'קארטה. שחקני צ'לסי/AP

אדן הזאר הבלגי היה חתום על השער הראשון בדקה ה-21, כשהבקיע מהנקודה הלבנה אחרי פנדל שסחט הקפטן ג'ון טרי. אחרי שתי קורות רצופות, הגיע בדקה ה-29 שער נוסף, כשריאן ברטראנד בישל לראמירס הברזילאי שירה פנימה. שתי דקות לאחר מכן דמבה בה ניצל ריבאונד כדי להצטרף לחגיגה, וטרי בעצמו חתם את תוצאת המחצית בתוספת הזמן עם נגיחה לשער החשוף.

גם במחצית השנייה היו ארבעה שערים, כולל הביצוע היפה במשחק של הכישרון הצעיר ברטראן טראורה, שסובב ברגל שמאל לחיבורים בדקה ה-50 וחגג שער שני רצוף. שתי דקות לאחר מכן, רומלו לוקאקו שנכנס כמחליף הבקיע משחק שלישי ברציפות, עם נגיחה קלילה אחרי פעולת הכנה נפלאה של הזאר באגף השמאלי. ראמירס השלים צמד עם עוד בעיטה יפה מרחוק בדקה ה-56, וגם לוקאקו צעד בעקבותיו בדקה ה-66, בעוד שער עצמי בדקה ה-69 של תומאש קלאס נתן לאינדונזים סיבה קטנה לחייך.

ג'ון טרי עם גארי קייהיל שחקני צ'לסי. AP
גם הקפטן כבש מבישול של חברו להגנה. ג'ון טרי עם גארי קייהיל/AP
  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully