וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיגוד למנהלת הליגה: הסדירו החוב או החזירו הזכויות

25.7.2013 / 18:12

היועץ המשפטי של האיגוד הגיב למכתב לפיו ההסכם המסחרי בין הצדדים בטל: "קם הגולם על יוצרו. האיגוד הקים את המנהלת"

היועץ המשפטי לאיגוד הכדורסל, עורך הדין רונן ויינברג, שלח היום (חמישי) מכתב ליועץ המשפטי של מנהלת ליגת העל, עורך הדין חגי אשלגי, לאור חוב כספי גבוה של המנהלת לאיגוד שכידוע נמצא במצב כלכלי לא טוב. המכתב הגיע בעקבות מכתב קודם של אשלגי בוא משתמע כביכול כי מנהלת הליגה מתנערת מתשלום חוב של למעלה ממיליון שקל לאיגוד הכדורסל, גם בשל המצב הכלכלי של מנהלת הליגה, וגם בשל העברת הכספים של הטוטו ווינר לאיגוד הכדורסל על ניהול ליגות.

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל. ברני ארדוב
חוב גדול. פרנקל/ברני ארדוב

"נראה למרשתי כי התבלבלו היוצרות, ומישהו מנציגי מנהלת ליגת העל סבור כי "קם הגולם על יוצרו"", נכתב במכתב, "האיגוד הוא זה שהחליט על הקמת המנהלת והוא גם היחיד המחזיק במניות הנהלה במנהלת. האיגוד והמנהלת אינם שני גופים העומדים אחד כנגד השני. הטענה כאילו קיימת הצדקה כלשהי במהלך החד צדדי, בשל מצבן הכלכלי של קבוצות ליגת העל, לא תישמע. הריני להפנות תשומת לבך להוראות סעיף 18 להסכם בין הצדדים: "המנהלת מתחייבת כי לתשלומים המגיעים לאיגוד, כאמור, תינתן קדימות על פני כל תשלום אחר, לרבות על פני התשלום לקבוצות. הפרה של סעיף זה תחשב כהפרה יסודית של ההסכם".

עורך הדין ויינברג ממשיך וכותב: "טוב תעשה המנהלת אם תתרכז בגיוס מקורות נוספים בהסכמים שיווקיים, על מנת לסייע לקבוצות, שהרי זו תכלית הקמתה, ולא תתנער ממחויבות חוזית מרכזית ובסיסית שיש לה".

במכתב מציין ויינברג כי בפני המנהלת שתי אפשרויות: חזרה מהמכתב המקורי ומתן התחייבות להסדיר את התשלום, או לעמוד בסעיף 12 למכתב "כל הפרק המסחרי ביחסים ובהסכם בין האיגוד לבין המנהלת - בטל ומבוטל", והחזרת הזכויות שהומחו למנהלת לידי איגוד הכדורסל. "איגוד הכדורסל רואה במנהלת חלק ממנו ומענף הכדורסל, ויעשה הכל על מנת לסייע למנהלת לעבור את התקופת המורכבת כלכלית בה היא נמצאת, אך זאת מבלי לפגוע בזכויות שיש לאיגוד הכדורסל ובמחויבויות של המנהלת כלפי איגוד הכדורסל", חותם היועץ המשפטי את מכתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully