וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר באקו: שחר פאר העפילה לרבע הגמר

הישג מרשים לטניסאית הישראלית שניצחה 6:2, 5:7 ו-3:6 את צ'נל שיפרס (69 בעולם). גלושקו ניצחה בטורניר לקסניגטון

שחר פאר ממשיכה לנחול הצלחות בטורניר באקו (סך פרסים של 235 אלף דולר), כאשר העפילה היום (חמישי) לרבע הגמר לאחר ניצחון מרשים על צ'נל שיפרס הדרום אפריקאית (69 בעולם) 6:2, 5:7 ו-3:6. כמו בסיבוב הראשון מול אילונה קרמן, פאר שוב נקלעה לפיגור של מערכה, אבל הצליחה להתעשת ולחזור מפיגור של 3:1 במערכה השניה לניצחון 5:7 דרמטי. במערכה השלישית הצליחה פאר להשיג שבירה כדי לעלות ל-3:5 וניצחון 2:6 במשחק כולו שנמשך יותר משעתיים וחצי.

שחר פאר טניסאית ישראלית. GettyImages
ניצחון גדול. שחר פאר/GettyImages

עבור שחר זהו רבע גמר שלישי העונה והיא תקווה להמשיך את ההצלחות שלה בטורניר, כאשר ברבע הגמר תחכה לה הסלובנית בת ה-22 טאז'ה מז'ריק המדורגת 126 בעולם. המשחק ישודר בערוץ ספורט 2 ויחל בסביבות השעה 09:30. ניצחון של שחר על הסלובנית, ייתן לה הרבה נקודות דירוג שחיוניות עבורה בטיפוס חזרה במעלה הדירוג העולמי לנשים.

גם עבור יוליה גלושקו היה זה יום מוצלח. המחבט מספר 1 גברה על שוקו אויאמה היפנית 6:3, 4:6, 6:7, בטורניר לקסינגטון בו זכתה בשנה שעברה. גלושקו פתחה מצויין את המשחק, הוליכה 0:3 אבל אז ראתה את יריבתה טסה ל-6 משחקונים רצופים בדרך ל-3:6. במערכה השנייה כבר התאוששה הישראלית, השגיה שבירה וניצחה 4:6 כדי לכפות מערכה שלישי. המערכה המכרעת היתה צמודה מאוד, הגיעה לשובר שיוויון, ושם, לאחר מאבק אדיר היא הצליחה להכריעו (12).

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
בדרך לתואר נוסף בלקסינגטון? גלושקו/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully