וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דריו פרננדס מתקרב

25.7.2013 / 14:16

הקשר שצפוי לעזוב את בית"ר מעדיף את חיפה על פני קבוצות אחרות. דורה לשחקנים: "אוהב את העמידה שלכם על המגרש"

צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: טל רזניק

דריו פרננדס מתקרב להפועל חיפה, זאת לאחר שהשחקן צפוי שלא להמשיך בבית"ר ירושלים. למרות הצעות מקבוצות נוספות, פרננדס מעדיף בשלב זה הקשר לחתום בחיפה ולא במועדון אחר. בצוות המקצועי ובייחוד המאמן שלומי דורה מעוניינים מאוד בפרננדז ובמועדון ינסו בימים הקרובים לסגור סופית עם השחקן ולצרף אותו לאימונים עם נחיתת הקבוצה בישראל לאחר מחנה האימונים. למרות המגעים עם פרננדס, בחיפה ממשיכים לבחון את מרקו אנג'לקוביץ' ששיחק בעירוני רמת השרון בעונה שעברה והוא יישאר במחנה האימון עד שיתבהר המצב עם פרננדס.

דריו פרננדס, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מירושלים לחיפה? דריו פרננדב/קובי אליהו

אתמול (רביעי) ערך המאמן שלומי דורה אסיפה לשחקנים לאחר משחק האימון עם וודובאץ' הסרבית שהסתיים ב-0:0.
דורה אמר לשחקניו: "אני מרוצה מהעמידה שלכם על המגרש. שיחקתם כמו שרציתי, אנחנו בדרך הנכונה". לשחקני ההתקפה אמר דורה: "אנחנו עדיין לא חדים כמו שאני רוצה, אבל גם זה יגיע, תמשיכו באותו כיוון".

בהודעה ששחרר דורה לאחר המשחק המשיך המאמן באותו קו ששידר לשחקנים ואמר: "זה היה משחק אימון מצוין מול קבוצה פיזית מאוד. בסך הכל אני מרוצה מהעמידה של הקבוצה ומההתקדמות, זאת המטרה של משחקי האימון, עדיין חסרה לנו חדות בצד הקדמי".

דנילו ניקוליץ' שנמצא במחנה האימון יבקש מהבעלים יואב כץ לסכם סופית את הפרטים עוד במהלך המחנה ולא להגיע לארץ כשהוא לא חתום על חוזה לעונה הקרובה. מחר תשחק הקבוצה מול ירבאן הארמנית, במשחק אימון נוסף, כאשר מי שלא ישתתף בו הוא עמיר נוסבאום, שסובל ממתיחה קלה בשריר ויערוך אימונים קלים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
מרוצה מההופעה של שחקניו למרות התיקו. דורה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully