וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמארדו סמואלס חתם במילאנו

אקס הפועל ירושלים חובר לקית' לנגפורד בעיר האופנה. בנקי: "הוא הוכיח שהוא מתאים לסגנון באירופה". דיווח: דייויד מוס סגר

אולימפיה מילאנו ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה, והחתימה היום (חמישי) שם מוכר בכדורסל הישראלי, אקס הפועל ירושלים סמארדו סמואלס. הסנטר שהגיע לבירה בעיצומה של העונה שעברה יחבור לשחקן נוסף ששיחק בישראל בשנים האחרונות - קית' לנגפורד שהצטיין במכבי תל אביב לפני שנתיים. "סמארדו סמואלס הגיע לישראל אחרי ניסיון קצר ב-NBA והוכיח שיש לו יכולות שתואמות היטב את סגנון הכדורסל באירופה", אמר המאמן הטרי של מילאנו לוקה באנקי. "הוא בחור צעיר עם הרבה מוטיבציה, שמוכן לנצל את ההזדמנות כדי לפרוץ יחד עם מילאנו".

שחקן הפועל ירושלים סמארדו סמואלס. ברני ארדוב
עכשיו הוא ביורוליג. סמואלס מול שון ג'יימס/ברני ארדוב

סמואלס הג'מייקני (24, 2.06) הוא בוגר מכללת לואיוויל, במדיה שיחק על פני שתי עונות. הוא לא נבחר בדראפט ה-NBA ומאז נע ונד בין קבוצות NBA לבין ליגת הפיתוח של ה-NBA, הדי-ליג. את העונה שעברה פתח בקליבלנד קבאלירס ושיחק לצד עומרי כספי, אך שוחרר בחודש ינואר לאחר שעלה לשחק ב-18 משחקים והעמיד ממוצעים של 3.2 נקודות ו-1.6 ריבאונדים ב-10.9 דקות לערב.

במדי רנו ביגהורנס העמיד העונה ממוצעים של 19.8 נקודות ו-10.5 ריבאונדים. הוא הצטרף להפועל ירושלים באמצע חודש אפריל הספיק ליטול חלק ב-13 משחקי ליגה במדיה בעונה שעברה, בהם העמיד ממוצעים של 13.8 נקודות, 4.6 ריבאונדים וגם 2.8 איבודים בפלייאוף. הוא סייע לירושלים להעפיל לחצי גמר הפלייאוף לאחר שחלפה על פני ברק נתניה בסדרת רבע הגמר והודחה על ידי מכבי תל אביב בחצי הגמר. בחודש האחרון שיחק בליגת הקיץ של ה-NBA במדי הקליפרס, אך לא קיבל חוזה.

שחקן סיינה דייויד מוס. Elio Castoria, GettyImages
עוזב את טוסקנה. מוס/GettyImages, Elio Castoria

העברות ושמועות נוספות מרחבי אירופה

* עוד אצל מילאנו: על פי דיווחים באיטליה, הקבוצה מעיר האופנה סיכמה עם פורוורד סיינה דייויד מוס. הסמול פורוורד, שהיה מבוקש גם על ידי אולימפיאקוס וברצלונה, נשאר באיטליה ויחבור למאמנו בסיינה אשתקד לוקה באנקי.

* מי שדווקא כן נשאר בסיינה הוא הגארד המצוין דניאל האקט, שגם כן זכה להצעה ממילאנו. הרכז האמריקאי ממוצא איטלקי החליט לדחות את ההצעה ממילאנו ויישאר בטוסקנה למרות שהתבקש לקצץ בחוזהו בעשרות אחוזים.

* הפורוורד הסרבי זוראן ארצג עזב את צסק"א לאחר עונה אחת וחתם בגלאטסראיי. ארצג חוזר לטורקיה, שם הצטיין לפני שנתיים במדי היריבה העירונית בשיקטאש, לה סייע לזכות באליפות טורקיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully