וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "זה עדיין רחוק שאאמן את ריאל מדריד"

המנהל הספורטיבי מרוצה מתפקידו החדש בברנבאו. קרלו אנצ'לוטי מרוצה מהמחצית השנייה נגד ליון: "הגבנו בצורה יפה"

ריאל מדריד נתקלה אתמול (רביעי) ביריבה קשה במשחק הכנה נוסף שערכה באצטדיון הסטאד דה ז'רלאן כשסיימה ב-2:2 נגד ליון. הבלאנקוס אמנם פיגרו 2:0 אחרי שער נפלא של קלמון גרנייה (20) ואחד נוסף של ליסנדרו לופס (60). ריאל חזרה עם שערים של אלברו מוראטה (78) וקסימירו הברזילאי (84) שנגח פנימה כתוצאה מכדור קרן.

הכנה: ריאל מדריד סיימה בתיקו 2:2 מול ליון

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"אף פעם לא היו לי בעיות עם לאונרדו". קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

"זה היה לילה יפה ומשחק טוב", סיכם קרלו אנצ'לוטי את ההתמודדות. בשלב הזה של העונה אחרי 15 ימים של אימונים, זה שונה והגבנו בצורה יפה במחצית השנייה. זה היה משחק אימון טוב. למועדון יש היסטוריה נהדרת. לאמן את ריאל זה דבר יפה ואני אעשה את המיטב במועדון הזה".

אנצ'לוטי גם נשאל על התפטרותו של לאונרדו מפריס סן ז'רמן אחרי שעבד איתו במהלך העונה האחרונה, ואמר: "אני מצטער עבור לאונרדו, אבל צריך לקבל את ההחלטה שלו. אף פעם לא היו לי בעיות איתו".

מי שעשה צעד נוסף בהיררכיה של ריאל מדריד הוא זינאדין זידאן שראה את המשחק מהספסל ומרוצה מהשדרוג במעמדו כמנהל ספורטיבי. "ההרגשה שלי טובה", הודה שחקן העבר. "זה מה שרציתי לעשות. אני שמח להיות על הספסל וללמוד. הדבר הכי חשוב הוא לצפות במשחק ולשים לב להכול. עם המאמן והצוות זה הולך טוב. אם אאמן יום אחד את ריאל מדריד? נראה. זה עדיין רחוק".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully