וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מיניירו זכתה בגביע הליברטדורס

הברזילאים רשמו קאמבק עם שער דרמטי (87) והשלימו ניצחון בפנדלים מול אולימפיה. רונאלדיניו: "כולם כבר אמרו שאני גמור"

שחקני אתלטיקו מיניירו מניפים את גביע הליברטדורס. רויטרס
הראשון בתולדותיהם. אתלטיקו מיניירו חוגגת/רויטרס

אתלטיקו מיניירו הברזילאית זכתה הלילה (חמישי) בגביע הליברטדורס, לאחר שגברה 3:4 על אולימפיה מפראגוואי בבעיטות הכרעה מ-11 מטר (2:2 במצטבר משני המשחקים). עבור הברזילאים זוהי זכייה ראשונה בתואר היוקרתי בדרום אמריקה, ועוד קאמבק מרשים אחרי שכבר פיגרו 2:0 מהמשחק הראשון באסונסיון. עבור קשר הקבוצה רונאלדיניו זה תואר נוסף לאוסף, עוד גביע לארון.

כוכב המשחק הוא ללא ספק הבלם לאונרדו סילבה, שכבש שער קריטי בדקה ה-87, ואחר כך הוסיף עוד אחד במהלך בעיטות ההכרעה, את הפנדל הרביעי. מיד לאחר מכן מתיאס חימנז החטיא פנדל לאורחים מפראגוואי, ובכך ניתן האות לחגיגות העצומות בבלו הוריזונטה, באיצטדיון שהיה גדוש ב-60 אלף צופים נלהבים.

כאמור, מיניירו פיגרה 2:0 מהמשחק הראשון באסונסיון בשבוע שעבר. מי שכבש ראשון לברזילאים היה ג'ו (46), לפני שסילבה נגח את השני שלוש דקות לפני הסיום. אומנם אולימפיה שיחקה בכל ההארכה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של חוליו מנסור, אך המשחק נגרר לבעיטות הכרעה, שם הברזילאים השלימו את הקאמבק.

רונאלדיניו, לאונרדו סילבה, אתלטיקו מיניירו. רויטרס
חגיגה בבלו הוריזונטה. רונאלדיניו/רויטרס

עבור מיניירו זה עוד קאמבק מרשים במפעל, אחרי שברבע הגמר השוער ויקטור הציל פנדל בשניות הסיום מול טיחואנה, ובחצי הגמר הברזילאים ניצחו את ניואלס אולד בויס בפנדלים אחרי עוד חזרה מפיגור. "זה כתוב למעלה, זה הי רשום על שמנו", אמר המאמן הבריזלאי קוקה.

"זה התואר היחיד שהיה חסר לי, בשביל זה חזרתי לברזיל", אמר רונאלדיניו הנרגש בסיום, על אף שפספס הזדמנות לבעוט את הפנדל החמישי לקבוצתו, "כולם כבר אמרו שאני גמור, אני רוצה לשמוע אותם מדברים עכשיו". מנגד, מאמן אולימפיה אבר מלידה, שזכה בתואר ככדורגלן פעמיים, הודה ש"היינו צריכים לסגור את הסיפור במשחק הראשון, אבל אנחנו עדיין גאים להיות סגני האלופים של דרום אמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully