וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה, היום ה-7: פיינגולד והחותרות הפסידו לארה"ב

החותרת שניצלה בעבר מטביעה אמרה: "הן ברמה גבוהה בגלל המכללות". ניר שיקווה כבש לישראל בכדורגל, בהמשך: אתלטיקה

תאגיד כאן
sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום השביעי של אירועי המכביה נערך היום (חמישי) ברחבי הארץ והתחרויות ממשיכות לספק תוצאות נאות.

כדורסל: בטורניר הכדורסל הפתוח, נבחרת ישראל נוצחה 69:67 בידי צרפת. יונתן לוי הוביל את הצרפתים עם 26 נקודות. יונתן שטרקמן קלע 12 ויואב ספר 8. רפאל מאנקו קלע 20 נקודות לישראל.

מאסטרס כדורסל (מעל גיל 45): ללא מיקי ברקוביץ' ומוטי ארואסטי, אבל עם צמד הדורונים - שפע שקלע 22 נקודות וג'מצ'י שהוסיף 14 - נוצחה 63:56 מול רוסיה. רוסיה ניצחה את ישראל גם בחצי הגמר טורניר מגיל 35 ומעלה 68:60 (אסף דותן קלע 19 נקודות לישראל). הרוסים ישחקו בגמר נגד האמריקאים, שהביסו את קנדה 57:81.

ראגבי: ישראל הביסה את בריטניה 6:25 בחצי גמר טורניר הראגבי ותחכה בגמר למנצחת במשחק ארה"ב-אוסטרליה, שנערך בשעה זו.

כדורגל: בטורניר לגילאי 35 ומעלה סיימו נבחרות ישראל וארגנטינה בתיקו 1:1. ניר שיקווה, בעברו חלוץ שמשון תל אביב, כבש את השער לישראל, בעוד מושיקו אסולין החמיץ פנדל. בתחרות לגילאי 45 ומעלה (מאסטרס) ישראל נפרדה ב-1:1 מארצות הברית. בקט-רגל, צרפת הביסה 0:10 את סרביה וברזיל 1:7 את הולנד. ישראל הפסידה לרוסיה 3:2 בטורניר הכדורגל אולמות לגילאי 35 פלוס. ארגנטינה ניצחה את ישראל 0:1 ברבע הגמר טורניר הכדורגל. מכסיקו הדיחה את אנגליה עם 1:2 ברבע הגמר.

חתירה: רביעיית הבנות האמריקאית גברה על הישראלית, בה השתתפה גם יסמין פיינגולד, שניצלה מטביעה בירקון לפני כארבע שנים. פיינגולד סיפרה: "הייתה מכביה מעניינת. החלטתי להשתתף רק ברביעייה בגלל העומס הרב ולוותר על סירת יחיד. לא רואים פה רמה כזו כל יום. האמריקאיות ברמה גבוהה מאוד בגלל התחרויות במכללות".

כדורסל נשים: נבחרות ישראל וארצות הברית ייפגשו ביום שני בגמר אליפות המכבייה, זאת לאחר שישראל ניצחה את קנדה 50:66 עם 17 נקודות של קרן נחמה ו-11 של רוני בן נון. ארצות הברית הביסה את אוסטרליה 45:90. הגמר יתקיים ביום שני בשעה 17:30 באולם מלחה ואחריו גמר הגברים.

יסמין פיינגולד חזרה לקייק וזכתה באליפות ישראל. תאגיד כאן
תחרות לא פשוטה. פיינגולד/תאגיד כאן

הטלת כידון: דורית נאור קבעה שיא מכביה חדש עם 43.54 מטרים ושיפרה את שיאה שלה מ-2001, ב-88 סנטימטרים.

בייסבול: נבחרת הנוער של ישראל, שאמש הצליחה לנצח את קנדה, הפסידה לה הפעם 3:1 בתום 11 אינינגים דרמטיים (לאחר 1:1 בסיומם של שבעת האינינגים של המשחק הסדיר). הקנדים הם אלה שישחקו בגמר מול ארצות הברית, מחר ב-11:00 בכפר הבפטיסטים.

אופני כביש: במירוץ ל-110 קילומטר, שנערך ליד קיבוץ יראון בגליל העליון, ניצח קווין אואנס, אלוף דרום אפריקה לשעבר, שהקדים את דמיטרו גרבובסקי האוקראיני (שמועמד לקבל אזרחות ישראלית). את הארד גרף גיא גבאי הישראלי. בנשים ניצחה פז בש הישראלית, לפני רותם גפינוביץ' ונועה בורוכוביץ'.

באולינג: בטורניר הנערך בחולון צברה ישראל 19 מדליות במקצים השונים, ביניהן את כל עשר מדליות הזהב. מקסיקו השיגה שש מדליות, ארצות הברית ואוסטרליה שתיים כל אחת. עשרה שיאי מכביה נשברו בתחרויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פספוס גדול. נבחרת הנוער של ישראל בבייסבול/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדוריד: המאמן האגדי קלוד אונסטה ונבחרת צרפת גברו על נבחרת הנוער של ישראל 25:37 בטורניר הפתוח. בנוער ישראל ב' דווקא גברה על הטריקולור 30:31. מחר ייערכו הגמרים: ישראל א' נגד צרפת בנוער (14:00). צרפת נגד ברזיל בבוגרים (16:00) .

כדורסל: נבחרת העתודה תשחק בטורניר הגברים נגד צרפת עם יואב ספר ותום בסרגליק. נבחרת המאסטרס 45 פלוס של מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי ודורון ג'מצ'י תפגוש את רוסיה.

אתלטיקה: הערב השני יתקיים בהדר יוסף.

התעמלות: הגמרים ייערכו באולם הסמוך לאצטדיון האתלטיקה בהדר יוסף.

טריאתלון: רס"ן אורן בליצבלאו (37), שאיבד את מאור עיניו בפיגוע ליד עזה בשנת 2005, אבל המשיך לשרת בצה"ל, ישתתף במחר בטריאתלון המכביה שייערך בכנרת. בליצבלאו התפרסם גם כטריאתלט פראלימפי מצטיין, שסיים שלישי בסבב באירופאי שנערך באילת באפריל, ושני בקטגוריה שלו באליפות אירופה שנערכה בטורקיה בחודש שעבר, במקצה הספרינט (750 מטר שחייה, 20 ק"מ אופניים ו-5 ק"מ ריצה). מי שילווה אותו הפעם יהיה אלדד מיטל (42), שיחליף את המלווה הקבוע אור ברגר, אלוף הנוער לשעבר. "אנחנו רוכבים באופני טנדם. בריצה אני קשור אליו בגומי. בשחייה מלווה אותו שחיין אחר שקשור אליו בסרט", מסביר מיטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully