וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: בעיות כלכליות מונעות את השלמת הסגל

24.7.2013 / 13:41

חובות של קבוצת הצמרת מהלאומית עצרו את הבנייה לקראת העונה הבאה. גרינבוים חתם בעפולה, ינעם אירם ברמת גן

בעיות כלכליות בעירוני נהריה. בקבוצה שנלחמה בעונה שעברה על העלייה לליגת העל והחלה את הקיץ עם סדרה של החתמות מבטיחות צצו בעיות שמונעות מהקבוצה להשלים את בניית הסגל. נהריה חייבת כ-300 אלף שקלים ליעקב ג'ינו, בעקבות פסק בורר בנושא, וכמו כן בקבוצה סוחבים חוב של כ-200 אלף שקלים מתקופת היו"ר הקודם שאול אייזנברג. בקבוצה מקווים כי ראש העיר ג'קי סבג יתערב בנושא ויעזור להם לחזור לפעילות מלאה.

עד כה החתימה הקבוצה הצפונית בליגה את המאמן רועי חגאי מהוד השרון, והוא הביא עמו את גיא דותן, ערן אסנטי ואופיר הובר, כשגם עידו סטולרו צפוי לעשות את המעבר. בקבוצה הצליחו להשאיר לעונה נוספת גם את הזר המצטיין נייט מילר.

איתי גרינבוים קפטן מ.כ. הבקעה. קובי אליהו
מצטרף לעפולה. איתי גרינבוים/קובי אליהו

* הפועל עפולה ביצעה היום החתמה מרשימה כשצירפה את גארד עירוני רמת גן בשנים האחרונות איתי גרינבוים. השחקן בעל עבר בליגת העל מצטרף לאיתן רוטנברג מהפועל כפר סבא בקבוצה של רמי הדר. עפולה איבדה הקיץ את עוז בלייזר לבני הרצליה.

* עירוני רמת גן החתימה היום את שחקן מכבי באר יעקב ינעם אירם לעונה הבאה. אירם נחשב לאחד הגארדים המבטיחים בליגה השנייה, והוא מצטרף לקבוצה חזקה מאוד שבונה עמי נאווי ביחד עם עמית תמיר, עודד שעשוע ואיגור מאיור.

* מוטי מוסקוביץ' חתם הבוקר בעירוני קרית אתא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully