וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגואין בנאפולי. מראדונה: "זה ממלא אותי אושר"

חלוץ ריאל עבר בדיקות רפואיות, צפו בקבלת הפנים. אליל האוהדים עקץ את טבס: "ארגנטינאי אמיתי לא ישחק בטורינו"

גונסאלו היגואין הגיע היום (רביעי) לאיטליה, עבר בדיקות רפואיות בנאפולי ולמעשה השלים את מעברו למועדון. החלוץ הארגנטינאי סיכם את תנאיו מוקדם יותר השבוע, לאחר שהיה מקושר לאורך כל הקיץ לארסנל שהתקשתה להגיע לסיכום עם ריאל מדריד. בנוסף להיגואין שנרכש ב-37 מיליון יורו, עבר גם שוערה של ליברפול בעונות האחרונות פפה ריינה בדיקות רפואיות בקבוצה של רפא בניטס, והצטרף אף הוא.

"היגואין וריינה עברו בהצלחה את הבדיקות ובקרוב יצטרפו", צייץ הנשיא אורליו דה לורנטיס והבטיח לאוהדים: "ביום שני תהיה לנו חגיגה גדולה בסן פאולו. תוכלו להכיר את השחקנים החדשים, לראות את התלבושות החדשות, לשמוע את ההמנון החדש ולפגוש גם את המעודדות. המשחק מול גלאטסראיי יהיה ערב גדול שייחרט בהיסטוריה. אנחנו יכולים להגיד שעבדנו קשה, אבל לא נעצור כאן. פורצה נאפולי!".

צפו בקבלת הפנים של נאפולי להיגואין, כולל השוואה לזו של קבאני בפריס

היגואין בן ה-26 גדל בקבוצות הנוער של ריבר פלייטא וערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בגיל 17.5 נגד חימנסיה לה פלאטה. בעונת 2005/6, הראשונה שלו בבוגרים, הוא כבש חמישה שערים ב-12 הופעות. לאחר ההצלחה שלו בסופרקלאסיקו בפתיחת עונת 2006/7, טען המאמן דניאל פסארלה כי להיגואין יש כישרון עצום. החלוץ כבש עשרה שערים ב-17 משחקי ליגה באותה עונה.

בדצמבר 2006 רכשה ריאל מדריד את היגואין ב-12 מיליון יורו מריבר פלייט. עונת הבכורה שלו הייתה לא טובה והוא כבש רק שני שערי ליגה. בעונה הבאה מצא עצמו החלוץ נודד בין הספסל למגרש, אך הוא סיים את העונה בצורה נהדרת כולל שער בקלאסיקו נגד ברצלונה. בעונת 2008/9 ניצל הארגנטינאי את הפציעה של רוד ואן ניסטרלוי, פרץ וכבש 22 שערי ליגה ב-32 משחקים. המומנטום המשיך גם לעונת 2009/10 עם 26 שערים ב-32 משחקים. בקיץ 2010 הוארך חוזהו, אך הוא סבל מפציעה ארוכה שבעקבותיה שיחק רק 17 משחקי ליגה.

היגואין חזר לעצמו בעונת 2011/12 כשכבש 22 שערי ליגה ב-35 הופעות, והמשיך בכושר טוב גם בעונת 2012/13 עם 16 שערים ב-28 הופעות. בסך הכל כבש החלוץ 106 שערים ב-188 הופעות בריאל מדריד. במדי נבחרת ארגנטינה רשם 32 הופעות, בהם כבש 20 שערים והוסיף 9 בישולים.

שחקן ריאל מדריד גונסאלו היגואין חוגג. AP
עובר את הבדיקות הרפואיות בקבוצה של בניטס. גונסאלו היגואין/AP

מי שלא הסתיר את שמחתו מהמעבר של היגואין לנאפולי הוא דייגו ארמנדו מראדונה, האגדה הכי גדולה שדרכה על כר הדשא בסן פאולו. "החדשות על כך שפיפיטה יהיה החלוץ החדש של נאפולי מילאו אותי אושר", אמר מראדונה ל"טוטונאפולי". "אני שמח בשביל השחקן, שתמיד היה חניך שלי. אני בטוח שהוא יגרום הנאה לכל אוהדי נאפולי, שראויים לכבוד מהכדורגל האירופי והאיטלקי על היותם דוגמה ומופת לספורט וערכים".

מראדונה התייחס גם לעובדה שהיגואין היה קרוב לחתום בקיץ ביובנטוס, והזכיר את מה שכל אוהד נאפולי יודע: "ארגנטינאי אמיתי לעולם לא יוכל לשחק בטורינו". מראדונה עקץ בכך על הדרך את קרלוס טבס שהצטרף לביאנקונרי, ובהמשך הוסיף: "אני מקווה שהנאפוליטנים, שתמיד נמצאים בלבי, יוכלו סוף כל סוף לחגוג אליפות עם קבוצה שמייצגת אותם, בדיוק כמו בשנות הזהב שלי. אני מאחל להיגואין, לנאפולי ולכל הנאפוליטנים שלי הרבה הצלחה".

שחקן נבחרת ארגנטינה גונזאלו היגואין חוגג שער עם מאמנו דייגו מראדונה. רויטרס
העיקר שדייגו מרוצה. גונסאלו היגואין עם דייגו מראדונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully