וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכביה, היום ה-5: מדליות לקשתים מקובה, שיאים בבריכה

עוד מדליות למשלחת הקובנים, חצי המרתון באווירה חגיגית, גיא ברנע ניצח את קופלב, והאתלטיקה נערכת להגעת הכוכב מלונדון

חצי מרתון רמת גן נערך היום (שלישי) במסגרת המכביה ה-19, יחד עם הריצה ל-10 קילומטר, עם אלפי רצים באווירה חגיגית. מוגס טסמה ניצח במירוץ, לפני דסטאו סוונך. למירוץ הצטרפו רוכבי הארלי דיווידסון, שהובילו את לפיד המשחקים בערב הפתיחה, ועליהם היה רכוב גם יו"ר המכביה אמיר פלד: "זה היה מראה צבעוני, תוסס ומרהיב, של חיבור בין ציבור הרצים הישראלי לבין רצי המכביה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קובה מככבת. תחרויות במכביה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* שחייה: שני שיאי מכביה נקבעו הערב בבריכה. הרביעייה האמריקאית קבעה 8:23.39 דקות ב-4x200 חופשי לנשים. אריק פרידלנד מארה"ב קבע 1:02.73 דקה ב-100 חזה. אנדראה מורז מארה"ב, הדאבליסטית ב-100 ו-200 חופשי, ניצחה גם ב-100 גב עם 1:04.38 דקה.

ערב ההמראה לאליפות העולם בברצלונה רשם גיא ברנע ניצחון יוקרתי על יונתן קופלב ב-100 גב, 55.00 שניות מול 56.00. איתי צ'מה, שיפרוש בקרוב, לקח את הארד. מרטינה מרקס מישראל ניצחה ב-400 חופשי עם 4:20.09 דקות. אנסטסיה קורטקוב השלימה דאבל עם ניצחון ב-100 חזה, 1:10.52 דקה.

* קשתות: אחרי המדליות בקארטה של ילדי המשלחת הקובנית, גם בחץ וקשת יש מדליות לקובנים. האחים רוקסנה ורפאל גונזלס זכו בזהב בתחרות הזוגות המעורבים, ורוקסנה זכתה במדליית ארד בתחרות לנשים.

* כדוריד: המאמן המצליח בעולם הכדוריד, קלוד אונסטה, הדריך את נבחרת צרפת לניצחון גדול על ברזיל 17:29, כאשר יו"ר איגוד הכדוריד דורון שמחי ומאמנים רבים עקבו אחרי שחקנים בנבחרת הצרפתית שיכולים להצטרף לנבחרת ישראל ולקבוצות.

בטורניר הנוער ישראל א' ניצחה את ישראל ב' 25:27, במשחק מצוין של רותם בר וסהר שחק שכבשו 7 ו-5 שערים בהתאמה לישראל א', לעומת 8 ו-5 בהתאמה של רועי כזום ומתן יהודה לישראל ב'.

כדורגל אולמות, המכבייה. מכבי בריטניה,
מתחיל להתחמם. כדורגל אולמות/מכבי בריטניה

* כדורמים: ישראל רשמה ניצחון כפול. הנשים הביסו 3:18 את ברזיל והגברים לא התקשו מול איטליה וניצחו 4:15.

* התעמלות: תחרויות ההתעמלות במכביה החלו בהדר יוסף. בשלב המוקדמות לגברים בלטו פליקס אהרונוביץ', נציגנו באולימפיאדת לונדון 2012, וד"ר אלכס חמודיס בן ה-32, אלוף ישראל לשעבר. מחר ייערכו מוקדמות לנשים והגמרים ביום חמישי.

* אתלטיקה: סטיבן סולומון, רץ ה-400 מטר האוסטרלי, מהטובים כיום בעולם ומי שסיים שמיני בלונדון, ישתתף מחר (רביעי) בגמר (20:05) בהדר יוסף. היריב העיקרי שלו הוא דונלד סנפורד. כזכור, סולומון הגיע למכביה הקודמת כקפטן נבחרת הנוער בכדורגל של אוסטרליה, ומאז עשה הסבה והפך לאצן מצוין. מחר ייערכו גם מקצי הגמר ב-100 מטר ועוד מקצי גמר נוספים באתלטיקה הקלה ביניהם תחרויות השליחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully