וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק קיובן: "אין סיבה שנוביצקי לא יהיה מועמד ל-MVP"

בעלי דאלאס מגבה את הכוכב הגדול שלו: "לא סופרים אותו, וזה גורם לו למוטיבציה". אליס חתם רשמית, ברנדן רייט נשאר

בעוד גל מקל עושה סידורים אחרונים בדאלאס לקראת חזרתו לישראל והצטרפותו לאימוני נבחרת ישראל, בקבוצתו ממשיכים לעבוד. הלילה (בין שלישי לרביעי) הודיעו המאבריקס רשמית על החתמתו של מונטה אליס, וכמו כן הגיעו לסיכום על המשך דרכו של הסנטר ברנדן רייט, ששיחק בקבוצה בשנתיים האחרונות. בעונה שעברה רשם רייט (2.08, 25) את מספרי השיא שלו בקריירה, 8.5 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא יחזק את הקו הקדמי של דאלאס ביחד עם סמואל דלמברט.

שחקן דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. AP
הבעלים שלו מגבה אותו. דירק נוביצקי/AP

בינתיים יצא בעלי הקבוצה מארק קיובן להגנתו של כוכב דאלאס דירק נוביצקי שבימים האחרונים נכתב עליו לא מעט שהוא כבר לא סופרסטאר, "אם יש משהו שאנחנו עושים הפוך מכל מה שאנשים אומרים, זה העובדה שממעיטים בערכו של דירק. אומרים שדירק גמור, ושהוא לא יכול לשחק או לתרום יותר. אם מסתכלים על מה שקרה לנו כשדירק היה פצוע בשנה שעברה, וכשהוא חזר, אז מבינים הכל. איתו היינו מגיעים ל-48 או 50 ניצחונות".

קיובן אופטימי לקראת העונה של דאלאס, "אם נשאר בריאים, אין סיבה שאנשים ידברו על דירק בצורה שהם לא אמורים. כמו שאמרתי לדירק, קארל מלון זכה ב-MVP בגיל 35, ואין סיבה שלא יחשיבו את דירק כמועמד ל-MVP בגיל הזה. אני רק יכול לומר, שהעובדה שאנשים לא סופרים אותו, רק גורמים לו לבוא במוטיבציה גדולה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully