וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "באתי כדי להוריד את מפלס האגו"

23.7.2013 / 20:08

עידו קוז'יקרו התייחס לסגל נבחרת ישראל: "יש כאן המון כוכבים. לא זוכר נבחרת כזאת, עם כל כך הרבה שחקני NBA ויורוליג"

נבחרת ישראל בכדורסל ערכה היום (שלישי) סיור בירושלים לאחר אימון הבכורה ומסיבת העיתונאים שנערכו הבוקר. שחקני הנבחרת שיתארחו במלון קראון פלזה בעיר יצאו לרחבת הכותל ואף הגיעו לכניסה למנהרות הכותל, שם התכבד המאמן אריק שיבק בכתיבת האות האחרונה בספר תורה.

לאחר הביקור המשיכו לביקור בלשכתו של ראש העיר ניר ברקת, שנשא דברים והעניק לשחקנים סיכות מיוחדות של העירייה. בסופו של היום התארחו שחקני הנבחרת בטורניר הסטריטבול שנפתח היום במלחה. השחקנים השתתפו בתחרות שלשות יחד עם כמה שחקנים המשתתפים בטורניר הסטריטבול והמנצח הגדול היה גיא פניני.

עידו קוז'יקרו שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עדיין רוצה לתרום. קוז'יקרו/ברני ארדוב

עידו קוזי'קרו התייחס לתפקידו בנבחרת: "אני לא בא לגנוב את ההצגה. יש שחקנים טובים וצעירים ממני. אעשה את העבודה שלי, ואני מקווה שאעשה זאת בהצלחה. אחרי אימון אחד קשה מאוד קשה לומר לאן נגיע, לא היו כאן יותר מדי סלים. עוד שבוע או שבועיים נדע טוב יותר".

לגבי גל מקל: "הוא עשה הישג יוצא מהכלל, אני בהחלט האמנתי בו. הניסיון שהוא יקבל ברמות האלה יתן תרומה עצומה לנבחרת. מה גם שהוא צעיר, כך שהוא ישחק עוד הרבה שנים בנבחרת וזה יתרון גדול".

לגבי יניב גרין: "גם הוא לא הגיע על תקן השחקן המרכזי, שנינו מביאים לנבחרת את החוסר אגו והניסיון. באנו להוריד את מפלס האגו, יש כאן המון כוכבים. אני לא זוכר שהייתה נבחרת כזאת עם כל כך הרבה שחקני NBA ויורוליג. זו בעיקר התרומה שלנו וגם היתרון הפיסי שיש לנו על שחקנים אחרים".

רביב לימונד הוסיף: "היה יום מהנה. יום של גיבוש אחרי שכמעט שנה לא התראינו ואני שמח שהיינו בכותל וספגנו ממנו את הקדושה. זה נתן לנו הרבה אנרגיות טובות ויותר חשוב שבאנו לסטריטבול ושימחנו פה את הילדים, שאני חייב להודות שריגשו אותי. אני אישית ביקשתי בכותל שגם נצליח באליפות. זה מאוד חשוב לנו ולכדורסל הישראלי ואני מקווה שנעשה אליפות טובה".

נבחרת ישראל מבקרת בכותל המערבי. איגוד הכדורסל
שחקני הנבחרת בכותל המערבי/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully