וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במחוות של קבוצות אנגליה ליורש העצר החדש

הממלכה חוגגת את לידת העולל: אסטון וילה, אותה אוהד הנסיך וויליאם, שלחה סט מדים לתינוק, ביאוביל הסתלבטו על הארמון

מהרגע בו נודע שהדוכסית קייט ילדה את יורש העצר החדש, הממלכה הבריטית נכנסה לאקסטזה וכולם רוצים להיות חלק מהחגיגה. המחוות המיוחדות לכבוד העולל החדש לא פסחו גם על עולם הכדורגל האנגלי ושתי קבוצות ציינו את הלידה בדרכן המיוחדת.

אסטון וילה, שמעוניינת להזכיר לכל העולם שאביו של התינוק והמלך המיועד ביום מן הימים, הנסיך וויליאם, אוהד את המועדון. לכן, הקבוצה מיהרה להכין ושלחה אל האב המאושר סט מדים מיוחד לכבוד התינוק, כאשר על הגב, מעל הספרה '1', נכתב HRH, ראשי התיבות של His Royal Highness, הוד מלכותו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המדים החדשים של יורש העצר הטרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעומת זאת, בקבוצת יאוביל טאון, שהעפילה העונה לצ'מפיונשיפ ומשחקת בסומרסט מדרום מערב אנגליה, החליטו לקחת את העסק בצורה הרבה יותר משעשעת.

אחת התמונות הכי זכורות מאירועי אמש הייתה המעמד המוזהב שהוצב מחוץ לארמון בקינגהאם ועליו נקשרה ההודעה על לידתו של יורש העצר, מסורת ארוכת שנים בממלכה. היום, כאשר יאוביל סיכמה עם סוונסי על שאילתו של המגן אלן טייט, המועדון הודיע על כך בצירוף תמונה של שלט שהונח על מעמד דומה. על השלט אף נכתב נוסח שמזכיר את ההודעה שפירסם הארמון: "יאוביל טאון ילדה בצורה בריאה את שאילתו של המגן אלן טייט היום בשעה 13:00 מקבוצת סוונסי, הוא חתם עד ל-2 בינואר 2014", לצד חתימות שני המועדונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השלט המשעשע של יאוביל טאון/מערכת וואלה!, צילום מסך
עובדי ארמון בקינגהאם מציבים שלט המכריז על הולדת יורש העצר הבריטי, יולי 2013. AP
וככה נראה השלט המקורי מחוץ לארמון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully