וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מילאן ופ.ס.ז' ניצחו, יונייטד שוב הפסידה

הרוסונרי גברו על יובנטוס 6:7 בפנדלים בטורניר טים, קבאני לא שותף ב-0:2 על האמרבי. אלופת אנגליה נכנעה 3:2 ביוקוהמה

טורניר ההכנה "טים" יצא הערב (שלישי) לדרך באיטליה עם מפגש מסורתי בין יובנטוס ומילאן, שהוכרע בבעיטות מהנקודה הלבנה. אחרי 0:0 בתום הזמן החוקי (45 דקות), ניצחו הרוסונרי 6:7 בפנדלים, לאחר שהבעיטה המכרעת של סימונה פדואין נהדפה על ידי כריסטיאן אביטי. הגברת הזקנה הציגה את החוד החדש שלה, עם קרלוס טבס ופרננדו יורנטה, שרשם החמצה גדולה במהלך המשחק. רוביניו החמיץ פנדל בדקה ה-29, אך כבש מהנקודה הלבנה בדו-קרב וסייע לקבוצתו לנצח את המשחק הראשון בטורניר.

במשחק השני של הטורניר שוב סיימה יובה ב-0:0 בתום 45 דקות, הפעם מול סאסולו הקטנה, אך בניגוד למפגש עם הרוסונרי, הפעם ניצחה הקבוצה של אנטוניו קונטה בדו-קרב הפנדלים עם 3:4.

אדינסון קבאני לא היה בסגל של פריס סן ז'רמן, שגברה על המארבי השבדית 0:2. זלאטן איברהימוביץ' פתח בחוד והוחלף במחצית, כאשר את השערים לאלופה הצרפתית הבקיעו קלמון שנטון, שעקף את השוער בצורה נהדרת בדקה ה-49, והרווין אונגנדה, שקיבל כדור עומק מצוין בדקה ה-55, דהר עד השער וקבע את תוצאת המשחק.

רוביניו שחקן מילאן. Claudio Villa, GettyImages
החמיץ פנדל אחד, כבש פנדל שני. רוביניו/GettyImages, Claudio Villa

השדים האדומים ממשיכים לקרטע במזרח

מנצ'סטר יונייטד המשיכה היום (שלישי) במסע המשחקים שלה במזרח, וזה נגמר עם עוד הפסד, הפעם 3:2 מול יוקוהומה. האצטדיון הנפלא ביוקוהומה היה גדוש באוהדים מקומיים, שבאו גם לתת כבוד לשינג'י קגאווה, היפני של יונייטד ששיחק ארבע שנים באוסאקה ועלה ל-29 דקות.

ב-2008, אגב, השדים האדומים זכו באותו אצטדיון בגביע העולם לקבוצות.

המשחק נפתח בסערה על ידי המארחת, כשמרקוס גומס דה ארויו כבש כבר בדקה הראשונה, אחרי 26 שניות של כדורגל. ג'סי לינגארד השווה בדקה ה-19, במה שהיה שערו השלישי בשני משחקי הכנה. מאסאקאזו טאשירו כבש לשערו הוא בדקה ה-31, וזה כבר 1:2 ליונייטד, אך זה לא היה המהפך האחרון במשחק.

פאביו אגייאר דה סילבה השווה ארבע דקות מפתיחת המחצית, ושלוש דקות לסיום הגיע עוד טוויסט, כשיושיטו פוג'יטה בעט לפינה הימנית של דויד דה חאה.

זה היה ההפסד השני של דייויד מויס ביונייטד, לצד ניצחון 1:5 על קבוצת כוכבי אוסטרליה.

ג'סי לינגארד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
נקודת אור. ג'סי לינגראד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully