וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אוליבייה בון שוחרר

23.7.2013 / 15:08

המועדון הודיע שהקשר הניז'רי לא ימשיך במחנה האימונים בברלין בגלל עודף קשרים בסגל, יומיים אחרי שהגיע למבחנים בקבוצה

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

יומיים אחרי שהגיע למחנה האימונים של בית"ר ירושלים בברלין, שוחרר היום (שלישי) אוליבייה בון מהקבוצה, שהודיעה שהסיבה לשחרור היא עומס בעמדות הקישור. הקשר מניז'ר, שהעובדה שהוא מוסלמי איימה להצית מחדש את המתח בין האוהדים למועדון, קיבל הודעה על סיום דרכו, ובצוות המקצועי ימשיכו לבחון את הקשרים הניגרים ג'ון איבה ואוסה גאובדיה.

בון בן ה-23 גדל במחלקת הנוער של נאנט, שיחק פעמיים בקבוצה הבוגרת ובהמשך עבר לקבוצת המילואים של ליל. בעונה החולפת הוא שיחק בפ.צ בריסל מליגת המשנה בבלגיה וב-26 משחקים כבש ארבעה שערים. הוא צבר שש הופעות בנבחרת ניז'ר ובין היתר שיחק איתה באליפות אפריקה ב-2012.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עומס בקישור? אוליבייה בון/מערכת וואלה, צילום מסך

כזכור, אתמול התערב אלי טביב בעימות בין אלי כהן לדריו פרננדס והוציא הודעה בה נכתב: "החלטתי להחזיר את דריו פרננדס לארץ ממחנה האימון בגרמניה וזאת בעקבות ההתנהגות שלו כלפי המאמן אלי כהן. בית"ר ירושלים לא תחזיק בשורותיה שום שחקן ולא משנה מי הוא אם הוא לא יישר קו עם הדרישות של אלי כהן ויעמוד בנהלים ובכללים של הצוות המקצועי ומועדון כדורגל בית"ר ירושלים".

עם עזיבתו הצפויה של פרננדס טביב וחיים רביבו מתכוונים לעשות הכול כדי לסגור עם קובי מויאל. בבית"ר אמרו אתמול כי בימים הקרובים צפוי מויאל לקבל הצעה משודרגת משמעותית במטרה להשאירו במועדון ואף אמרו כי "יש רצון לבנות סביבו את הקבוצה בעונה הקרובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully