וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: רפי דהן חתם לעונה

23.7.2013 / 12:54

הקשר הושאל לעונה נוספת ממכבי ת"א והפך לרביעי שמצטרף לקבוצה בקיץ. הקבוצה התמקמה במחנה האימון בהולנד

בני יהודה ערכה הבוקר (שלישי) את האימון הראשון שלה במסגרת מחנה האימון בליידן שבהולנד. אמש נחתו הזהובים באמסטרדם והגיעו בשעת לילה מאוחרת לבית המלון בליידן. בתוך כך, לוואלה! ספורט נודע שהקשר רפי דהן, ששיחק במדים הזהובים בעונה שעברה, הושאל לעונה נוספת ממכבי תל אביב וחתם רשמית על חוזהו לעונה אחת באמצעות סוכנו אבי נמני. דהן כבר נמצא עם הקבוצה במחנה האימון.

רפי דהן בני יהודה. ברני ארדוב
ממשיך במדים הזהובים. דהן/ברני ארדוב

מי שלא המריא עם הקבוצה להולנד הוא המגן איציק עזוז, שלא הסכים לצאת למחנה האימון בלי שחוזהו נחתם רשמית. עזוז בודק בשלב זה הצעות נוספות, כאשר בבני יהודה ינסו להשלים עמו את המשא ומתן בימים הקרובים או עם שובה של הקבוצה מהולנד.

עד כה צירפו הזהובים רק ארבעה שחקנים חדשים: הסנגלי יורו לאמין, הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו, הבלם בן והבה והקשר שחר קלר שהגיע מבית"ר טוברוק. בימים האחרונים מתנהלים מגעים מתקדמים עם לירוי צעירי שצפוי לקבל בקרוב שחרור רשמי ממכלן הבלגית. דהן שחתם, מצטרף לאביב חדד, גל כהן, קסטוטיס איבשקביצ'יוס וכפיר אדרי שהאריכו את חוזיהם. את הקבוצה עזבו פדרו גלבאן ננאד מרינקוביץ', סארי פלאח, יגיל ביטון ושלו מנשה.

במסגרת מחנה האימון שימשך שמונה ימים יקיימו הזהובים שני משחקי אימון נגד ויטסה ארנהם ו-פ.ס.וו איינדהובן ההולנדיות. יתכן שבימים הקרובים ייסגר משחק אימון שלישי במקום זה שבוטל נגד סיבאספור הטורקית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דלה איינוגבה ויורו לאמין על האופניים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully