וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: חרארדו מרטינו מונה למאמן ברצלונה

המועדון הקטלאני הודיע שנסגרו כל פרטי החוזה לשנתיים הקרובות. מועד החתימה וההצגה של "טאטה" יפורסמו בהמשך

ברצלונה הודיעה הבוקר (שלישי) באופן רשמי על מינויו של חרארדו מרטינו לתפקיד מאמן הקבוצה, במקום טיטו וילאנובה החולה. "טאטה" סגר סופית על חוזה לשנתיים. מועד החתימה הפיזית והצגתו של הארגנטינאי בקמפ נואו יפורסם בהמשך היום. העסק נסגר סופית לאחר ישיבת ההנהלה, שהתכנסה היום בבוקר.

מרטינו לא ידריך את הקבוצה במשחק הראווה מול באיירן מינכן ופפ גווארדיולה.

עיתוני ספרד ואתרי האינטרנט המקומיים, בעיקר אלו שמזוהים עם ברצלונה, הוצפו החל משעות הערב אתמול בכתבות צבע, תגובות, ניתוחים, אייטמים היסטוריים ובעצם כל דבר שעולה על הדעת בנוגע ל"טאטה" ולמינוי שלו.

רביעי, 19:20, שידור ישיר בספורט1 ו-HD: באיירן מינכן - ברצלונה

אבל באלבו, כדורגלן עבר ארגנטינאי. AP
"ההזדמנות הזו מגיעה לו". באלבו/AP

ב"אל מונדו דפורטיבו" שוחחו עם כמה שחקני עבר ששיתפו איתו פעולה על כר הדשא במהלך השנים הארוכות שלו בניואל'ס אולד בויס. חלוץ העבר אבל באלבו סיפר: "לחרארדו יש שתי תכונות שבולטות מעל השאר: אינטלגנציה וצניעות. ההזדמנות הזו מגיעה לו ואני מאוד שמח בשבילו. עכשיו יש לארגנטינאים עוד סיבה לאהוב את ברצלונה".

רוברטו סנסיני שיחק עם מרטינו בניואל'ס בשנים 1986-1989 אמר: "זה הצעד הכי גדול בקריירה שלו. אני לא יודע אם זה היה בתכניות של חרארדו, אבל הנסיבות הביאו אותו לברצלונה. זה נראה כאילו הוא נועד לתפקיד הזה. הוא יביא לאירופה את כל הדברים הטובים שהוא עשה בארגנטינה ובפרגוואי".

סנסיני גם נשאל איזה שחקן הוא חושב שהמאמן החדש עשוי להביא איתו מארגנטינה ואמר: "שוער ניואל'ס אולד בויס, נהואל גוסמן. זה מישהו שאני הייתי לוקח איתי לברצלונה, הוא יכול להתאים להם".

ההתייחסות של סנסיני לגוסמן לא מגיעה במקרה והרבה פרשנים ארגנטינאים שהתראיינו לתקשורת ההספרדית, דיברו עליו הלילה בהקשר של שיטת המשחק של מרטינו. השוער בן ה-27, שכמו מרטינו וליאונל מסי נולד ברוסאריו, מצטיין במשחק הרגל שלו ומשתתף בצורה קבועה בהנעת כדור - אלמנט מאוד חשוב מבחינת המאמן. לאור העובדה שויקטור ואלדס יסיים את חוזהו בקיץ הבא, לא מן הנמנע שגוסמן יהפוך כעת למי שמוזכר בצורה קבועה כמועמד להגיע לקמפ נואו.

בחזרה לחבריו לשעבר של מרטינו לקבוצה. חואן מנואל ז'ופ, ששיחק עם מרטינו בניואל'ס אולד בויס במשך 12 שנה, סיפר: "טאטה הוא מורה לכדורגל. הוא תמיד ידע מה קורה ותמיד אמר מה דעתו לכל השחקנים. תמיד ידענו שהוא יהיה מאמן. כל אדם עלי אדמות רוצה להגיע לברצלונה ועכשיו הוא קיבל את ההזדמנות לעשות את זה. אני מעריך שהוא ישחק בשיטה דומה לזו של פפ גווארדיולה. זו השיטה שהוא הנהיג בניואל'ס אולד בויס".

שוער ניואל'ס אולד בויס, נהואל גוסמן. AP
סנסיני ממליץ למרטינו להביא אותו. שוער ניואל'ס, נהואל גוסמן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully