וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלנובלה תאילנדית בבדמינטון: הפרידה הובילה לקטטה

בודין איסארה ומניפונג ג'ונייגט, בעבר צמד בכיר, הגיעו לעימות פיזי כיריבים בגמר אליפות קנדה. זה נגמר עם מחבט לראש, תפרים באוזן וסערה בענף שלם. צפו בתגרה

בדמינטון, לרוב, לא נחשב לספורט פיזי. דורש סיבולת ודיוק, אבל לא מגן שיניים וחגורה שחורה בקראטה. בגמר אליפות קנדה הפתוחה, אתמול (ראשון) בוונקובר, הוכח אחרת, כששני שחקנים תאילנדים - בודין "ארט" איסארה ומניפונג "A" ג'ונייגט - פתחו בקטטה משוגעת באמצע המשחק.

איסארה, כפי שאפשר לראות בווידאו, רדף אחר ג'ונייגט למגרש מקביל, היכה בו נמרצות בגבו עד שהשניים הופרדו. לפי דיווחים סותרים, גם איסארה וגם מניפונג נזקקו לתפרים. המהומה התרחשה לאחר ששני השחקנים החליפו צעקות בזמן ההפסקה בהתמודדות ביניהם. שני הצדדים נפסלו עקב כך. לאחר הקטטה אמר "A" לעיתונאים מקומיים, ש"ארט" החל בתגרה ואף הניף לעברו אצבע משולשת.

פאקאוואט ווילאיילאק, שותפו של איסארה, אמר שבקליפ שעלה ליוטיוב לא מופיע הרגע שבו חבט מניפונג באיסארה עם המחבט שלו. כן, עם על היוטיוב היו כאן תלונות.

בודין איסארה, מניפונג ג'ונייגט, שחקני בדמינטון תאילנדים. AP
איסארה ומניפונג בימים שמחים יותר, בגמר אליפות הודו ב-2012/AP

אבל הסיפור מורכב יותר ומדהים יותר, שכן איסארה וג'ונייגט (שניהם בני 22) היו בכלל צמד. בצוותא הם זכו באליפות הודו הפתוחה ב-2012, הגיעו לרבע הגמר במשחקים האולימפים בלונדון ונחשבו לאחד הצמדים הטובים ביותר בעולם.

בינואר האחרון איסארה פרש ופירק את הצמד. בתקשורת תירץ את הפרישה בכך שהוא פצוע, ושהוא נאלץ לסעוד את אמו החולה. אך למעשה, כך חשפו דיווחים בתאילנד, איסארה בכלל לא פרש, ויום לאחר ה"הודעה" חזר לשחק עם בן זוג אחר. במגזין מקומי נכתב שאיסארה היה לא מרוצה מהציוות עם מניפונג, ולכן נפרד ממנו.

נשיא איגוד הבדמינטון התאילנדי, צ'ארואן וואטאנאסין, היה נסער מהתקרית: "הם ייענשו. אני בבדמינטון 58 שנים ולעולם לא ראיתי דבר כזה. זה נורא". הסיפור הסעיר את הענף, וזכה גם לכותרת ראשית ב"בנגקוק פוסט".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בודין איסארה, מניפונג ג'ונייגט, שחקני בדמינטון תאילנדים. AP
הפעם זה לא נגמר בחיבוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully