וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי וילאנובה, גם העוזרים שלו יעזבו את ברצלונה?

רואורה ורובי ממתינים למינוי המאמן הבא כדי להחליט. בארסה תבחר בין אנריקה למרטינו. פויול: "טיטו ביקש שנמשיך להילחם"

מערכת וואלה!

ראשי ברצלונה מתקרבים להכרעה ועד סוף השבוע לקבוצה יהיה מאמן חדש. בתקשורת המקומית מדווחים שהפור ייפול על אחד מהשניים: חרארדו מרטינו או לואיס אנריקה. כל המועמדים האחרים שהוזכרו מאז ההודעה הדרמטית על עזיבתו של טיטו וילאנובה, נמצאים מחוץ לתמונה כרגע.

על פי דיווחים בארגנטינה, מרטינו שזוכה לתמיכה מאוד גדולה של ליאונל מסי, מחכה להזמנה להמריא לברצלונה לשיחות עם הנהלת המועדון ועם המנהל המקצועי אנדוני זוביזארטה, אחרי שבניגוד לפרסומים אתמול, זובי לא טס לארגנטינה. "אני אוהב את מרטינו", אמר מסי ל"אולה" הארגנטינאי, "הוא מאמן מצוין, הקבוצות שלו משחקות טוב וכולם מכבדים את זה". אם אנריקה ייבחר, ברצלונה תצטרך לפצות את סלטה ויגו אותה האחרון מאמן בכשלושה מיליון יורו.

מאמן ניואל'ס אולד בויס, חרארדו מרטינו. AP
מחכה להזמנה להגיע לברצלונה. מרטינו/AP

זוביזארטה שמשמש כעת כדמות הכי חזקה בחלק המקצועי, לא רוצה שהקבוצה תעבור זעזוע גדול מדי אחרי העזיבה הפתאומית של וילאנובה ולפחות מהבחינה הזו, אנריקה ששיחק במועדון שנים ארוכות ושיתף פעולה עם פפ גווארדיולה כשהוא אימן את ברצלונה ב' ופפ הדריך את הקבוצה הראשונה, מהווה אופציה מתאימה והולמת.

על פי הדיווחים, רק אם תהיה הפתעה וגם מרטינו וגם אנריקה לא יגיעו, ברצלונה תפנה לאופציה אחרת, ככל הנראה אנדרה וילאש בואש. בכל מקרה, מי שיעמוד על הקווים של הקבוצה במשחק ההכנה המסקרן נגד באיירן מינכן ופפ גווארדיולה ביום רביעי הקרוב יהיו עוזריו של טיטו וילאנובה, ג'ורדי רואורה ורובי. המשחק (19:20) יועבר בערוץ ספורט1 וב-HD.

אפרופו רואורה ורובי, יש לציין שחלק מחברי הצוות המקצועי וביניהם שני העוזרים, שוקלים את המשך דרכם במועדון אחרי העזיבה של וילאנובה. בספרד אומרים שהם ממתינים למינוי של המאמן הבא כדי להחליט.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בלם ברצלונה קרלס פויול. רויטרס
ימים לא קלים. פויול/רויטרס

קרלס פויול התייחס היום לראשונה לעזיבה של וילאנובה. "זו הייתה בשורה קשה מאוד, אף אחד לא ציפה לזה", אמר הקפטן, "הקבוצה נותרה פגועה מאוד. אלה היו חדשות רעות מאוד, אבל מה שקריטי זה המחלה ושהבנאדם ייצא ממנה. טיטו היה דומיננטי מאוד בחדר ההלבשה, ועדיין אנחנו חושבים עליו הרבה. הוא דיבר איתנו והרגיע אותנו, וביקש שנמשיך להילחם, בדיוק כפי שהוא ימשיך".

פויול הודה שהוא ביחסי חברות עם לואיס אנריקה, אחד המועמדים, אך ציין ש"כל השמות שמוזכרים הם ראויים, אני בטוח שתתקבל הבחירה הנכונה ביותר למועדון. כולם יודעים שיש לי יחסים מצוינים עם לואיס אנריקה, והוא ראוי כמו שאר המועמדים. לגבי מרטינו, הוא אוהב את הסגנון של ברצלונה, ואני יודע שהוא מאמן טוב".

בנוגע לכושר האישי שלו אמר כי "אני מתאושש. הייתי רוצה לחזור להתאמן, אבל אני לא יכול. אני לא מציב מטרות, אבל כל יום מצבי משתפר. זו הייתה עונה קשה, עם שלושה ניתוחים, ולא אלחיץ אץ עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully