וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: עזוז לא הופיע לאימון ולא ימריא להולנד

22.7.2013 / 11:06

למרות ההתקרבות, החליט הקפטן לא להצטרף לקבוצה כל עוד אין בידיו הסכם חתום. האוהדים לא ימחו נגד דמאיו בנתב"ג

בני יהודה תמריא היום (שני) בצהריים למחנה אימון בן שמונה ימים בעיירה ליידן שבהולנד. בשנתיים האחרונות, בין השאר בשל ההשתתפות במוקדמות הליגה האירופית, לא יצאה הקבוצה למחנה טרום עונה ועשתה את הכנותיה בהתאם להגרלות המשחקים שקיבלה. במהלך המחנה בהולנד ישחקו הזהובים שני משחקי אימון, נגד פ.ס.וו. איינדהובן ונגד ויטסה ארנהיים ההולנדיות, ובצוות המקצועי ינסו לתאם משחק אימון שלישי, במקום המשחק נגד סיבאספור הטורקית שבוטל.

מגן בני יהודה איציק עזוז לפני קשר מכבי תל אביב גונסאלו גרסיה. ברני ארדוב
מחזיק במקביל במספר הצעות נוספות, אחת מהן בקפריסין, וגם באר שבע הביעה עניין. כהן/ברני ארדוב

מי שלא ימריא עם הקבוצה נכון לעכשיו הוא הקפטן איציק עזוז, שטרם הגיע להבנות כספיות עם המועדון ואף לא הופיע לאימון הבוקר שערכה הקבוצה. אמש הודיע עזוז כי לא ייצא עם הקבוצה בשל הסחבת במשא ומתן ובמהלך הלילה והבוקר נערכו עמו שיחות והיה נראה כי יש התקרבות משמעותית בין הצדדים והשחקן כבר היה קרוב להסכמה לצאת למחנה האימון. בסופו של דבר החליט המגן שלא לצאת עם הקבוצה להולנד, כל עוד אין בידיו הסכם חתום. המגן מחזיק במקביל במספר הצעות נוספות, אחת מהן בקפריסין, כאשר לוואלה! ספורט נודע כי גם הפועל באר שבע כבר גיששה והביעה התעניינות.

בתוך כך מתכוונים ראשי ארגון האוהדים 'אריות יהודה' להמשיך במחאתם כנגד הבעלים משה דמאיו. האוהדים התכוונו להגיע לנמל התעופה בן גוריון כדי למחות נגד דמאיו לפני המראת הקבוצה להולנד, אולם לא קיבלו את אישור המשטרה לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully