וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב מציגה: הדור הבא של הכוכבים

לברון וקובי בחוץ, אירווינג, ג'ורג', דייויס ולילארד בפנים. נבחרת הכדורסל האמריקאית מתחילה להתגבש, אפילו קאזינס נכלל

נבחרת ארה"ב בכדורסל תתכנס הלילה (שני) לראשונה במסגרת הכנותיה לקראת אליפות העולם שתיערך בקיץ הבא במדריד, והמנהל המקצועי ג'רי קולאנג'לו כבר החל בריענון השורות. בעוד שנראה כי כוכבים כמו לברון ג'יימס, קובי בריאנט ודוויין וייד לא ייקחו חלק באליפות, המאמן מייק ששבסקי בונה על דם חדש וכישרונות חדשים.

שחקני נבחרת ארצות הברית בכדורסל, קובי בריאנט עם לברון ג'יימס. רויטרס
מי ייכנס לנעליים הענקיות שלהם? לברון וקובי/רויטרס

בין 29 השחקנים שזומנו לאימונים נכללים מי שאמורים להוות את השלד הבא גם לקראת אולימפיאדת ריו 2016: פול ג'ורג' מאינדיאנה, אנתוני דייויס מניו אורלינס, קיירי אירווינג מקליבלנד ורוקי העונה דמיאן לילארד מפורטלנד. קולאנג'לו מקווה שהקבוצה בקיץ הבא תהיה שילוב של כוכבי לונדון 2012 וצעירים רעבים, תלוי בהיענות של הכוכבים הגדולים הנוכחיים.

"זו המטרה, להזרים למערכת דם חדש ושחקנים צעירים ומוכשרים, זה מה שעובר לנו בראש בתהליך הבחירה", אמר קולאנג'לו על הסגל, שכולל גם שני שחקני מכללות, "ברור שאנחנו מכירים את כל השחקנים האלה שזומנו, אבל זה מעבר לזה. צריך לראות מי מתאים, ומי משתלב".

כוכבי NBA גדולים שכן רמזו שישמחו לקחת חלק באליפות בשנה הבאה הם שחקניי אוקלהומה סיטי קווין דוראנט וראסל ווסטברוק, כמו גם קווין לאב ממינסוטה. "אני לא מצפה כרגע להתחייבות, כי אי אפשר לדעת מה יהיו הנסיבות", אמר קולאנג'לו.

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. Mark Duncan, AP
קח את המושכות. אירווינג/AP, Mark Duncan

שחקנים נוספים שהוזמנו לאימונים הראשונים ולסינון הראשון הם שחקני הקו האחורי ג'רו הולידיי (ניו אורלינס), ג'ון וול (וושינגטון), קמבה ווקר (שארלוט), טיי לאוסון (דנבר) ומייק קונלי (ממפיס). בכל הנוגע לגבוהים, תחום בו הנבחרת האמריקאית התקשתה (באופן יחסי), הוזמנו גם דמרקוס קאזינס (סקרמנטו), אנדרה דראמונד וגרג מונרו (דטרויט), קנת פאריד (דנבר), דרק פייבורס (יוטה), דאנדרה ג'ורדן (קליפרס), לאררי סנדרס (מילוקי) וטיילר זילר (קליבלנד).

"תמיד היה לנו מחסור בזה", אמר קולאנג'לו על "בעיית" הגבוהים, "יש לנו שחקנים מאוד אתלטיים, ונצטרך לנצל את זה כיתרון ולשחק על הנקודות החזקות שלנו. אבל נהיה חייבים לבחור בקפידה את הגבוהים". ומה לגבי דמרקוס קאזינס, שכבר התעמת בעבר עם קולאנג'לו? "מה שהיה היה, עכשיו נפתח דף חדש. מצפה לראות אותו מצליח במחנה", אמר המנהל המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully