וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טרגדיה על המסלול: רוכב אופנועים נהרג

צפו: האיטלקי אנדראה אנטונלי בן ה-25 התנגש בלורנצו סאנטי במירוץ הסופרבייק במוסקבה שנערך תחת גשם כבד ומת

טרגדיה נוספת על המסלול, הפעם בסבב הסופרבייק: רוכב האופנועים האיטלקי אנדראה אנטונלי בן ה-25 מת על המסלול במוסקבה בתחרות שנערכה במסגרת סבב אליפות העולם. המירוץ התנהל תחת תנאי מזג אוויר קשים והרוכבים היו קרובים לסיים את התחרות כאשר ההתנגשות התרחשה בסמוך לסיבוב האחרון כשאנטונלי והרוכב שהיה בעקבותיו לורנצו סאנטי התנגשו.

בעקבות התאונה, השופטים עצרו מיידית את התחרות, סאנטי עצמו חזר אל המוסך שלו בעוד חברו פונה מיד לטיפול רפואי בבית החולים. המשך התחרויות לאותו יום נדחו ובהמשך בוטלו. בעקבות הפציעות הקשות אנטונלי איבד את ההכרה ומת מפצעיו.

אנדראה אנטונלי, רוכב אופנועים איטלקי. Mirco Lazzari gp, GettyImages
האיטלקי השני שנהרג בשנתיים האחרונות. אנטונלי/GettyImages, Mirco Lazzari gp

"המירוץ נעצר עם דגל אדום והרוכב נלקח מיידית באמבולנס כאשר הצוות הרפואי עבד כדי להחיות אותו", נמסר בהודעה הרשמית של המארגנים. "למרות המאמצים, אנדראה מת מפצעיו בשעה 2:10. בעקבות המקרה הוחלט לבטל את כל הפעילויות שתוכננו להמשך היום".

הגשם החל לרדת תחילה בתחרות מדגם ה-BMW שבה מרקו מלנדרי זכה. הכביש החלקלק ותנאי מזג האוויר הקשים גרמו לרוכבים המובילים ליפול בסיבובים הראשונים, ולמרות זאת התחרות נמשכה עד לאירוע הקשה.

אנטונלי הפך לאיטלקי השני שמת בתחרות בשנתיים האחרונות אחרי שרוכב המוטו GP מרקו סימונצ'לי נהרג במהלך המירוץ במלזיה ב-2011. באופן כמעט אבסורדי, גם סימונצ'לי נהרג בגיל דומה כאשר הוא לא הספיק לחגוג יום הולדת 25. אחד הרופאים שטיפלו באנטונלי, ד"ר מאסימו קורבסיו הבהיר ש"לא נותר מה לעשות כדי להציל אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • אופנועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully