וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמיין הול קיבל תעודת זהות ישראלית

21.7.2013 / 18:17

שחקנה של מכבי באר יעקב מהלאומית (32, 1.97) ייחשב לישראלי החל מהעונה הבאה וצפוי לעשות את המעבר לליגת העל

שחקנה של מכבי באר יעקב בשלוש העונות האחרונות ג'רמיין הול קיבל הבוקר (ראשון) תעודת זהות ישראלית וייחשב החל מהעונה הבאה כישראלי באיגוד הכדורסל. הול, הנשוי לישראלית מזה מספר שנים ולזוג ילדה קטנה, הוא השחקן הזר השלישי בשנים האחרונות שמקבל תעודת זהות כחולה אחרי קורי קאר וטוני יאנגר, והוא צפוי לשחק בעונה הבאה בליגת העל לאחר מספר שנים בליגה הלאומית.

שחקן מכבי באר יעקב ג'רמיין הול. ברני ארדוב
בעונה הבאה בליגת העל? הול/ברני ארדוב

הול (32, 1.97) הוא יליד דאבלין ג'ורג'יה, ובוגר מכללת ואגנר משנת 2003 שזכה באזכור מיוחד בבחירות האול אמריקן באותה שנה. את הקריירה המקצוענית שלו פתח בליגה הבריטית והתנסה לזמן קצר גם בליגה הפולנית. בעונת 2004/5 שיחק בהצלחה בבראגה הפורטוגלית עם ממוצעים מרשימים של 27.6 נקודות ו-17.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הפורוורד הגיע לראשונה להפועל גלבוע/עפולה בעונת 2005/6 כשהקבוצה הייתה בליגה הלאומית ועזר לה לעלות לליגה הראשונה. הול המשיך עם הקבוצה שנתיים נוספות בליגת העל, וכשעפולה ירדה ללאומית זכה להשאר בליגה הבכירה, הפעם במדי מכבי גבעת שמואל.

בעונת 2009/10 שב לעפולה לעונה נוספת, הפעם פחות מוצלחת, כשבסיומה מחליטה הקבוצה לרדת ללאומית. בשלוש העונות האחרונות היה בין השחקנים המשמעותיים במכבי באר יעקב בלאומית, כשבעעונת 2011/12 הוביל את הקבוצה למלחמה על העלייה לליגה הראשונה עם הפועל תל אביב. בעונה החולפת רשם 17.3 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

שחקן נבחרת ישראל ליאור אליהו מול ג'רמיין הול. מגד גוזני
ינצל את האזרחות לחוזה משודרג? הול מול אליהו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully