וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: חרזי ונעים יעקבו אחרי קראדז'יץ'

21.7.2013 / 15:38

המונטנגרי עשוי להצטרף אחרי שהשניים יצפו בו בפעולה. גם מרדקוביץ' עדיין על הפרק. התרשמות חיובית מלאנדראו

הפועל עכו החלה היום (ראשון) רשמית את מחנה האימון בהונגריה כאשר את פני השחקנים קיבל החלוץ הברזילאי לאנדראו שהצטרף לקבוצתו החדשה. השחקן כבר חתם על החוזה ובקבוצה מספרים כי כבר מהאימון הראשון נראה כי מדובר בשחקן שיש באפשרותו לשדרג את החלק הקדמי של עכו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר מהאימון הראשון נראה כי מדובר בשחקן שיש באפשרותו לשדרג את החלק הקדמי של עכו. יובל נעים עם לאנדראו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עכו מתארחת באותו מתקן אימונים שבו שוהה גם מכבי נתניה, ולמרות זאת נכון לעכשיו לא מתוכננים משחקים בין שתי הקבוצות. כבר מחר תקיים הקבוצה משחק הכנה ראשון נגד אחת הקבוצות המקומיות. "המקום ברמה גבוהה והשחקנים מרוצים", סיפר יושב ראש הקבוצה יהודה ברשישת. "למרות הלילה הארוך שעברנו, התחלנו להתאמן הבוקר".

מי שעוד ינסה להרשים את ראשי הקבוצה הוא לאונרדו פאסוס, שבחודש ינואר שעבר נחתך מהמועדון וכעת ינסה לקבל הזדמנות נוספת. בקבוצה אמרו עליו: "רואים שהוא שחקן. ברור שיש לו אופי בעייתי, אבל אם הוא יביא את עצמו הוא ייתן הרבה דברים לעכו".

בכל מקרה, בקבוצה ממשיכים לבחון את האפשרויות לצירופם של אקס מכבי תל אביב מיליאן מרדקוביץ' והקשר דרקו קראדז'יץ', שעל מועמדותם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. יובל נעים ואלון חרזי יגיעו לראות את האחרון בפעולה בימים הקרובים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכונן לנתניה. לאנדראו/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בהפועל עכו מתאמנת במחנה האימון בהונגריה (צילום ועריכה: יגאל סוויסה)

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully