וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שבתאי: "מאמין שנגיע מוכנים לתחילת העונה"

20.7.2013 / 20:46

הפועל עכו המריאה להונגריה למחנה האימון, לאנדראו חתם ויצטרף לחבריו. ברשישת: "יש רצון גדול לחזור מלוכדים ומוכנים"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

הפועל עכו המריאה הערב (שבת) להונגריה, שם תערוך בתשעת הימים הקרובים מחנה אימון לקראת תחילת העונה. 33 אנשים יצאו במשלחת, אותה מלווים אלון חרזי, יובל נעים ואיציק טוויזר, שמובילים את הצוות המקצועי יחד עם יושב ראש הקבוצה יהודה ברשישת, המנכ"ל עזרא גורש, המנהל דוניה שיינהולץ וחבר ההנהלה יגאל סוויסה.

עוד לפני היציאה אמר ברשישת, שהתגורר מספר שנים בהונגריה: "זה מרגש. אנחנו שמחים ודרוכים עם רצון גדול לחזור מלוכדים ומוכנים, זאת למרות שחסרים לנו כמה שחקנים. במחנה נבחן עוד כמה שחקנים חדשים ונקווה שנקלוט שחקנים שראויים לסגל". ברשישת, שכינה במסיבת העיתונאים את הסביבה בה תלון הקבוצה כ"עיר חטאים" הזהיר את השחקנים עוד לפני היציאה מפני מעשי רמאויות של המקומיים והדגיש: "לא התכוונתי לעיר חטאים במובן המיני, אלא בהיבט של זהירות במובן של לאן הולכים. הסברתי לשחקנים על כל הטריקים וממה ואיך להיזהר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוצאים לדרך. ברשישת, נעים ואנשי הצוות בשדה התעופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקשר יובל שבתאי הוסיף: "יש הרגשה טובה לפני המחנה. אנחנו מקווים לחזק את הסגל עם השחקנים החדשים שיגיעו ולצרף את השחקנים החדשים לשלד הקיים בצורה טובה ונקייה. גם מבחינה מקצועית אנחנו רוצים להמשיך ולהתחזק כדי לבוא מוכנים לליגה. התחלנו את ההכנות לליגה מאוחר, אבל בתקופה האחרונה עובדים מאחורי הקלעים במרץ ועושים עבודה טובה. אני מאמין שנגיע מוכנים לתחילת העונה".

אל המחנה יגיע ישירות החלוץ הברזילאי לאנדראו, שעל הצטרפותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. יחד עימו ייבחן גם לאונרדו פאסוס שהמריא עם הקבוצה, בעוד הקשר האורוגוואי בריאן מרטינס שוחרר לאחר שנפצע במשחק אימון שנערך השבוע. כמו כן, בהונגריה ייבחנו מספר שחקנים זרים ואם ירשימו, הם יצורפו. נכון לעכשיו עכו החתימה שלושה שחקנים זרים (ברנסילב יובאנוביץ', סרג'ה קנז'ביץ' ולאנדראו) ולאחר האכזבה מהזרים שהגיעו להיבחן, מקווים בעכו למצוא את השחקנים החסרים להשלמת הסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלא אופטימיות. שבתאי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד עונה בפתח. גורש/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully