וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

78:79 משוגע לנוער על שבדיה באליפות אירופה דרג ב'

הנבחרת פיגרה 30:10 ו-62:41, אבל שלשת באזר של אור קהל סידרה ניצחון משמעותי להמשך. העתודה סיימה במקום ה-15

נבחרת הנוער השיגה היום (ראשון) ניצחון חשוב מאוד באליפות אירופה לדרג ב', 78:79 על נבחרת שבדיה משלשת ניצחון עם הבאזר של אור קהל. אם הנבחרת תנצח מחר את רומניה היא תסיים במקום הראשון בבית המוקדם ותעלה לרבע הגמר לצד השבדים, כאשר הניצחון מהיום יישמר לקראת ההמשך. אחרי שלושה ניצחונות קלילים, הפעם הנבחרת של אריק אלפסי הראתה הרבה אופי.

הנבחרת פתחה בצורה נוראית וסיימה את הרבע הראשון בפיגור 30:10. עד להפסקה ישראל חזרה לתמונה וירדה לחדר ההלבשה בפיגור 46:38. אלא שגם הרבע השלישי לא הביא עימו בשורה והשבדים עלו ל-41:62 מבטיח, שלוש וחצי דקות לסיומו. גם כאן ישראל לא ויתרה וקאמבק ענק בראשות המחליפים יונתן מור, גל גלינסקי ואור קהל קבע 54:62 בלבד לשבדים בסיום הרבע. הריצה של ישראל נמשכה ועידן זלמנסון קבע 62:63 לכחולים-לבנים ומשם החלה נדנדה. ארבע שניות לסיום, שלשה של לינדסטרום קבעה 76:78 שבדי והסיפור נראה גמור, אבל קהל הצליח לקלוע שלשה מטורפת, שני מטרים מעבר לקשת השלוש ולנצח את המשחק הדרמטי הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתם את הדרמה הענקית בצורה מתוקה. קהל/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאמן אריק אלפסי סיכם: "היה משחק ברמה מאוד גבוהה. אני מאוד גאה בשחקנים שלי, הם חזרו מבורות שהיה קל להוריד את הראש, אבל שחקנים מהספסל שינו את המשחק ופעמיים חזרנו מפיגור של 20 הפרש כדי לנצח בשלשה עם הבאזר של אור קהל. אין יותר מתוק מזה. ניצחון של אופי. צריך לחזור לקרקע ולנצח את הרומנים מחר במשחק קובע עבורנו. ננוח, נראה את הטעויות שעשינו ואת הדברים הטובים, אבל באנו עם חבורה של גברים ולוחמים ואני מקווה שיביא אותנו למקומות שרצינו להגיע".

לישראל קלעו: אור קהל 17, עידן זלמנסון 16, איתי שגב 10, גל גלינסקי 8, יפתח זיו ונאור שרון 6 כ"א, חואקין שוחמן ויוחאי צוקרמן 5 כ"א, יונתן מור 4.

נבחרת העתודה סיימה את אליפות אירופה שלה במקום ה-15 עם ניצחון 81:82 על שבדיה מסל של תום מעיין אחרי משחק הפכפך. הנבחרת סיימה את האליפות במאזן של ארבעה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים. קלעו לנבחרת: איגור קולשוב 18, אור סולומון 15 (8 ריבאונדים), תומר גינת 13 (9 ריבאונדים), רפי מנקו 9, שון דאוסן 8, תום מעיין (7 אסיסטים) וגולן גוט 6 כ"א, איגור מאיור 5.

המאמן שרון דרוקר סיכם את האליפות: "השחקנים שלנו מאוד רצו לסיים את הטורניר בטעם טוב וניצחון. שלטנו במשחק ברובו, חמש דקות לסוף הם הפכו את המשחק ופעולות טובות שלנו בסוף ניצחו את המשחק ובסך הכל אנחנו מרוצים מהאליפות, הרבה שחקנים קיבלו פה ניסיון ויש תשתית עם חמישה שחקנים צעירים שכבר חוו את אליפות אירופה דרג א', גולן גוט, תומר גינת, איגור קולשוב, רפי מנקו ואדם אריאל והם יהוו את הבסיס לנבחרת הבאה. בדיעבד נפלנו לבית שלוש נבחרות בכירות, שהגיעו לחצי הגמר ומאוד ייתכן שאם היינו מוגרלים לבית אחר היינו מסיימים במקומות יותר גבוהים, אבל המטרה הושגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully