וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שערים לליאור רפאלוב ודודו ביטון

הכנה: הקשר הבקיע ב-2:2 של קלאב ברוז' נגד קורטרייק, החלוץ עשה זאת ב-3:5 של סטנדרד. ליגה: 1:2 לנאתכו וקאזאן על זניט

קבוצתו של ביברס נאתכו, רובין קאזאן, השיגה היום (ראשון) ניצחון 1:2 סופר דרמטי מול זניט סנט פטרסבורג במשחק ביתי במסגרת המחזור השני של הליגה הרוסית.

הטטרים, שסיימו במחזור הראשון בתיקו 1:1 (מול קובאן קרסנודאר) וניצחו בחמישי בחוץ את יגודינה הסרבית 2:3 בליגה האירופית, נקלעו לפיגור מוקדם משער של דני כבר בדקה השישית, אך מצאו את השוויון מרגליו של גוקדניז קראדניז, שש דקות בתוך המחצית השנייה. נאתכו הוחלף בדקה ה-56 על ידי רומן ירמנקו הפיני וממש בשניות האחרונות של תוספת הזמן בת ארבע הדקות סלומון רונדון הכריע עבורם את המשחק וסידר להם ארבע נקודות משני המחזורים הראשונים של העונה.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. Epsilon, GettyImages
ניצחון דרמטי ופתיחת עונה חיובית. נאתכו/GettyImages, Epsilon

פ.צ. ציריך סיימה ב-0:0 בחוץ מול סיון במחזור השני בליגה השוויצרית. אבי ריקן שיחק 90 דקות במדי ציריך ואף ספג כרטיס צהוב בדקה ה-32 לאחר שהתרעם על החלטה של שופט המשחק. ציריך, שבמחזור הפתיחה גברה 2:3 על ת'ון, צברה ארבע נקודות בשני מחזורים עד כה.

במשחקי הכנה, קלאב ברוז' סיימה ב-2:2 נגד קורטרייק כאשר ליאור רפאלוב התכבד לכבוש את שער השוויון הראשון של קבוצתו בדקה ה-63. קלאב ברוז' שפיגרה 2:1 מצאה את שער הניצחון בדקה ה-90. גם דודו ביטון זכה לכבוש הערב והוא עשה זאת ב-3:5 של סטנדרד ליאז' עם גיא לוזון על הקווים מול וירטון. החלוץ הישראלי עלה כמחליף בפתיחת המחצית השנייה והבקיע בדקה ה-62 את השער הרביעי.

* מאיורקה השיגה ניצחון שלישי במשחקי ההכנה, כאשר גברה על לוקרן הבלגית 0:1. דודו אוואט, שלא שותף במשחק האימון הקודם של קבוצתו, פתח הפעם בהרכב והשלים 90 דקות בשער.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז' (שמאל) מול לארס שטינדל שחקן האנובר. yves logghe, AP
ממשיך להיכנס לכושר. ליאור רפאלוב/AP, yves logghe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully