וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: יהלומי ביצ'אצי נוצצים

המחזור ה-7 של קורונה פוצ'יוולי הפגיש את יהלומי ביצ'אצי הבלתי מנוצחת לשני קרבות צמרת רצופים. איך זה נגמר?

מחזור 7 של ליגת קורונה פוצ'יוולי הציג כמה מהמשחקים היותר מותחים שראינו העונה. המשחק בין אריות גורדון לבין גאולה יונייטד היה צמוד ורווי מהפכים, יצר מתח רב והתעלה לרמה שעצרה מלכת עוברים ושבים בנמל תל אביב, גם אם לא באו במיוחד כדי לצפות במשחקים. ניצחון של האריות יכול היה להשאיר אותה עם סיכויי להיאבק על כרטיס לפיינל פור, בעוד ניצחון של גאולה יונייטד שמציגה פוצ'יוולי ברמה גבוהה אך לא מצליחה לתרגם אותו לניצחונות, עשוי להרחיק אותה ממאבקי ההישרדות. אחרי תוצאת 1:1 בשתי מערכות צמודות ומותחות, דרסה גאולה את האריות במערכה שלישית, ניצחה 1:2במשחק כולו והתרחקה ממאבקי ההישרדות של הליגה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ורג' בסון ויהלומי ביצ'אצי ממשיכים לככב/מערכת וואלה!, צילום מסך

יהלומי ביצ'אצי הבלתי מנוצחת שיחקה שני משחקים – האחד משחק השלמה ממחזור קודם נגד תל יה אירועים והשני משחק מול אלופת העונה שעברה, נגב אילת. תל יה אירועים, בשורותיה משחק ילד הפלא של הפוצ'יוולי הישראלי, מאור קנדיל, גרמה ליהלומי ביצ'אצי להפסד ראשון של מערכה העונה, אך למרות שהציגה יכולת גבוהה לא הצליחה להשלים ניצחון במשחק שהסתיים בתוצאה 1:2 ליהלומנים והותיר אותם בלתי מנוצחים. גם נגב אילת, האלופה היוצאת לא הצליחה לשנות את המצב, הפסידה 2:0 במשחק מותח שהתעלה לרמה גבוהה מאוד, והותירה את יהלומי ביצ'אצי בלתי מנוצחת ובעלת כרטיס כמעט וודאי לפיינל פור שיתקיים בתחילת ספטמבר.

הטוענות לכתר הנוספות ניצחו אף הן: לוכדי הנחשים, קבוצתו של אלוף העונה הקודמת, דייגו מראדונה דה סילבה הוירטואוז, בלתי מנוצחת אף היא, לא התקשתה מול יהלומי גורדון, ניצחה אותה 0:2 והשאירה אותה עמוק במאבקי ההישרדות בליגה. סאן אנד ניקה, קבוצתו של אלוף נוסף מהעונה הקודמת, מתי פול, גברה אף היא בקלות יחסית, 0:2 על וילדה חייע שצפויה למצוא את עצמה במאבקי ההישרדות בליגה. בקרב נוסף ומרתק בין שתי הקבוצות שעדיין לא ניצחו, הביסה סנטוס את העולה החדשה מליגת המשנה, בר והולך, ניצחה 0:2 במערכות וחתמה באופן כמעט ודאי את גורלה של בר והולך לחזור לליגת המשנה ממנה הגיעה רק בעונה זו.

המחזור השמיני יתקיים בעוד שבועיים, 3.8 בין השעות 15:00 עד 17:00 בנמל תל אביב. הכניסה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully