וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי מסרב להמשיך לכהן כיו"ר איגוד הכדורסל

21.7.2013 / 22:10

הנהלת האיגוד דחתה את התפטרות ממלא המקום וביקשה שיישאר עד ספטמבר, אך יו"ר מכבי ת"א לא מתכוון לחזור בו

הנהלת איגוד הכדורסל התכנסה היום (ראשון) בתל אביב לישיבה קריטית בה הוחלט פה אחד כי שמעון מזרחי ימשיך כיו"ר זמני של האיגוד עד לחודש ספטמבר. מזרחי הציע את התפטורותו מתפקיד היו"ר הזמני, אולם הנהלת האיגוד דחתה את בקשתו כשגם סיעת "עוז" הביעה את תמיכתה בהצבעה, ונקבע שמזרחי ימשיך בתפקידו עד לאחר סיום טורניר היורובאסקט, בו תשתתף נבחרת ישראל. עם זאת, מזרחי לא מעוניין להמשיך בתפקיד, ככל הנראה בשל לחץ ממשרד הספורט, ולעת עתה לא ברור מה יוליד יום.

כזכור, יו"ר מכבי תל אביב היה אמור לסיים את תפקידו בעקבות דרישת ראש מנהל הספורט ד"ר אורי שפר ואף הציע בעצמו להתפטר, אבל מאחר שלטענת אנשי ההנהלה לא נמצא יו"ר מתאים שמוסכם על כל החברים, התבקש לחכות עוד חודשיים.

מוקדם יותר היום היו אמורים ראשי מרכז הפועל להעלות הצעה לסדר היום למנות את עמירם הלוי לתפקיד יו"ר זמני של איגוד הכדורסל, עד שיימצא יו"ר קבוע, אך הנושא כלל לא עלה לסדר היום. עדיין לא ברור כיצד יגיב משרד הספורט בנושא.

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
התפטרותו נדחתה. מזרחי/ברני ארדוב

בסיעת עוז, שעמה מתנהלים שיחות מזה זמן רב על מנת להכניסם לקואליציה אך ללא הצלחה, הצטיידו בחוות דעת של עורך הדין אמיר רוזנברג, שהלוי לא יכול לשמש בתפקיד בשל ניגוד עניינים חריף, מאחר שהוא יו"ר מחלקת הכדורסל של הפועל עמק יזרעאל. במרכז הפועל טוענים כי הלוי התפטר מכל תפקידיו, ולכן יכול לשמש בתפקיד, אך בסיעת עוז צפויים להגיש עתירה למשרד הספורט במידה והמינוי יעבור בסופו של דבר, ומאמינים כי הנושא לא יעלה לסדר היום.

לפני הישיבה שלח רוזנברג מכתב בו הוא מבקש לפסול את מועמדותו של הלוי לד"ר אורי שפר בו כתב: "למרשיי נודע כי מר עמירם הלוי, מי שכיהן במספר תפקידים במסגרת מועצה אזורית עמק יזרעאל, ולמעשה מי שמרכז במשך 40 השנים האחרונות את כל פעילות הכדורסל באזור זה, עתיד להעמיד עצמו לתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל. מר הלוי, על פי המידע, התפטר מתפקידיו בעמק יזרעאל, על מנת להכשיר מינויו. למרשיי הגיעו תלונות על כך שמדובר בהתפטרות למראין עין".

לאחר הישיבה תתקיים האסיפה הכללית של איגוד הכדורסל, בה בין היתר יובא לאישור האסיפה הדו"ח הכספי לשנת 2012. בסיעת עוז טוענים כי דברים חמורים מאוד מתגלים מעיון בדו"ח, ושוקלים פנייה למשטרה על מנת שיפתחו בחקירה פלילית של חלק מהדברים שעולים ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully