וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בישראל - 21.7

גל אראל עובר לבאר שבע, הבלם מור שושן חתם בסכנין, משה סיני יחתים את קשר לה מאן זיטו רק לאחר שיתרשם ממנו במחנה האימון של מכבי פ"ת באוסטריה

* 16:40: רשמי: גל אראל חתם בהפועל באר שבע לארבע השנים הבאות.

* 16:00: הפועל רעננה תבחן במחנה האימונים בפראג שני זרים: הקשר הקרואטי זוראן לסיאק (25) ששיחק בשנתיים האחרונות במאריבור והחלוץ הסרבי מרקו סימיץ' (20), ששיחק בעונה שעברה בקבוצת טלאופטיק.

* 15:39: יובל נעים ואלון חרזי יעקבו אחרי הקשר המונטנגרי דרקו קראדז'יץ'. גם מיליאן מרדקוביץ' עדיין בתמונה. לאונרדו פאסוס יגיע למבחנים בימים הקרובים.

* 14:57: אוליבייה בון, קשר אחורי מניז'ר, ששיחק בצרפת ובלגיה, מגיע למחנה האימון של בית"ר ירושלים בברלין להתרשמות.

* 11:39: הפועל חיפה חוזרת לאופציית דנילו ניקוליץ' ואיציק כהן, לאחר שמור שושן חתם בסכנין. במועדון רוצים לחזק את ההגנה ושוקלים להחזיר את הבלם ששיחק בקבוצה או לצרף את שחקנה של מכבי חיפה.

* 11:06: חלוץ מכבי חיפה ויאם עמאשה דורש להגיע לפשרה עם המועדון. אם אנדלובו יעזוב, עמאשה שוב יבקש מבנאדו לחזור לסגל. כרגע המאמן לא מעוניין בשחקן, אבל אם יצטרף חלוץ זר כפי שהמאמן מתכנן, ייתכן שייענה לבקשה.

* 10:44: רשמי: הבלם מור שושן חתם בבני סכנין לעונה אחת והוא יצטרף לקבוצה במחנה האימון בפולין.

* 09:34: קשר לה מאן הצרפתית, זיטו, אמור לנחות במחנה האימון של מכבי פתח תקוה באוסטריה ביממה הקרובה, לאחר שסיכם את תנאיו בקבוצה. סיני ביקש להתרשם מהשחקן לפחות בעוד אימון אחד נוסף לפני שייתן אור ירוק להחתימו.

שחקן הפועל תל אביב, מור שושן, מול שחקן אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה. AP
מצטרף לסכנין. מור שושן/AP
  • עוד באותו נושא:
  • מור שושן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully