וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר צ'ך על סיטי: "הכסף מעולם לא זכה בשום תואר"

שוער צ'לסי העביר ביקורת על מסע הרכש של התכולים: "הם יכולים לבזבז כמה שהם רוצים, אבל קודם צריך לבנות קבוצה"

בסיום העונה החולפת מנצ'סטר סיטי איבדה את האליפות ליריבה העירונית יונייטד והחליטה על מהפכה. התכולים נפרדו ממאמנם רוברטו מאנצ'יני ומינו במקומו את מנואל פלגריני וגם מצבת השחקנים עברה מספר זעזועים.

קרלוס טבס נמכר, בעוד קולו טורה ומייקון היו בין העוזבים והמועדון העשיר השקיע לא פחות מ-87 מיליון ליש"ט והביא את פרננדיניו, חסוס נבאס, אלברו נגרדו וסטבן יובטיץ', הכול במטרה להחזיר את הכתר. היריבים, באופן צפוי, לא ממש מרוצים מהשתוללות הרכש הזו ושוער צ'לסי הוותיק פטר צ'ך ביקר את היריבה.

פטר צ'ך שוער צ'לסי סופג שער. רויטרס
מוכן לאתגר. צ'ך/רויטרס

"הכסף מעולם לא זכה בשום תואר", אמר הצ'כי בראיון שהעניק ל"סאן", "אתה יכול לבזבז כמה שאתה רוצה, אבל חייבים לבנות קבוצה קודם כל. בסיטי יש תחרות אדירה בכל עמדה, יש שם מנג'ר חדש, עם ציפיות ומוטיבציה חדשה ואם הם יבנו נכון הם יהוו יריב גדול במאבק על האליפות ובליגת האלופות, אבל גם מנצ'סטר יונייטד היא כזו. וגם ארסנל, טוטנהאם וליברפול.

ארסנל לא זכתה בתואר המון זמן ורוצה להשתיק את המבקרים. טוטנהאם כמעט הגיעו לליגת האלופות בעונה שעברה וירצו לעשות זאת השנה. יונייטד היא האלופה. סיטי הוציאה המון כסף כדי לחזור למאבק וזו האמת לגבי המצב שלהם. לכן, אנחנו יודעים שתהיה עונה קשה, אבל אנחנו מוכנים לאתגר וננסה לזכות באליפות".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully