וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תמריא למחנה אימון בפולין

20.7.2013 / 23:18

הקבוצה תבחן מספר שחקנים זרים שיגיעו למחנה האימונים במטרה לחזק את הסגל. בקבוצה פנו רשמית למור שושן

בני סכנין תצא למחנה אימונים בפולין מחר (ראשון) לפנות בוקר, כשבמועדון ינסו כבר בשעות הקרובות או לכל המאוחר מחר לקבוע סופית את משחקי האימון במחנה. אל המחנה ייצאו כל השחקנים כולל שחקני הרכש אברהם פאס, דדי בן דיין, מירקו אורמוש ומוחמד גדיר. יו"ר המועדון מוחמד אבו יונס ייצא גם הוא עם המועדון אך על חשבונו הפרטי, לאור בקשתו. למחנה בפולין צפויים להגיע כמה שחקנים זרים שייבחנו במדי הקבוצה ואם ירשימו יחתמו במועדון.

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עדיין מחפש חיזוק. בלבול/אדריאן הרבשטיין

בתוך כך, ממשיך חסן אבו זייד להיות על הכוונת של הקבוצה שנוטה לוותר על אריק דג'מבה דג'מבה, אך תיתן לו עוד כמה ימים למשא ומתן לפני שתחליט סופית. בסכנין החלו במשא ומתן רשמי עם מור שושן שהתאמן בתקופה האחרונה בהפועל חיפה ורצה לצאת לשחק ברומניה, אלא שכעת לא ברור אם הבלם אכן יחתום בקבוצה הרומנית ובכך נכנסה גם סכנין לתמונה.

כפי שפורסם כבר ביום שני בוואלה! ספורט, בסכנין סימנו את שושן כמועמד לאחר הפיצוץ במשא ומתן עם איציק כהן, וחיכו לראות את ההתפתחויות בין השחקן לבין הפועל חיפה. כעת, לאחר הפנייה הרשמית ייפתח מו"מ רציני בין הצדדים כשבסכנין רוצים מאוד לראות את שושן חותם בקבוצה. כרגע המטרה העיקרית של הקבוצה היא למצוא חלוץ מרכזי כשככל הניראה יהיה זה חלוץ זר שיחתום לבסוף.

מור שושן הפועל תל אביב מול אחמד סבע מכבי נתניה. ברני ארדוב
מעוניינים בו מאוד. שושן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully