וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין במשא ומתן עם הבלם הספרדי אברהם פאס

15.7.2013 / 18:27

הקבוצה במגעים עם בלם סאבאדל מהליגה השנייה בספרד. גם חלופות ישראליות על הפרק לאור הפיצוץ במו"מ עם איציק כהן

בני סכנין ממשיכה בניסיונותיה לבנות את הסגל לעונה הקרובה והקבוצה מנהלת משא ומתן עם אברהם פאס, בלם בן 34 מסאבאדל הספרדית. פאס החל את הקריירה בקאדיז ב' בשנת 1997, ואת מרבית הקריירה שלו עשה בשורות קאדיז, בה שיחק בין 2000 ל-2008. לאחר מכן שיחק בהרקולס, קרטחנה, וב-2012 עבר לסאבאדל מהליגה השנייה בספרד.

הבלם הספרדי אברהם פאס (ימין) במדי קאדיז. AP
חיזוק אפשרי להגנה של מרקו בלבול. פאס/AP

במועדון יפנו גם לחלופות ישראליות בעמדת הבלם לאור הפיצוץ במשא ומתן עם איציק כהן. בסכנין מאמינים שיהיה ניתן לגשר על הפערים עם כהן ושבסופו של דבר הוא ישחק בקבוצה אך כבר חושבים על אפשרויות אחרות כשבין היתר הועלו שמותיהם של עידו לוי, בלמה של מכבי נתניה, אליו כבר נעשתה פנייה בעבר ומור שושן שמתאמן עם הפועל חיפה. שושן אמור לסגור עם חיפה לעונה אחת אך אם הדבר לא יצלח בסכנין יפנו אליו במטרה לצרפו. גם שמו של עידן וייצמן עלה כאופצייה אך השחקן שלא מצא עדיין קבוצה כבר הבהיר שלא יחזור לסכנין ושמיצה עצמו במועדון.

בני סכנין פנתה למכבי תל אביב לגבי חסן אבו זיאד

איציק כהן (מימין) דדי בן דיין שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בסכנין מאמינים שהוא ישאר, אבל חושבים על אלטרנטיבות. איציק כהן/אדריאן הרבשטיין

בסכנין ממשיכים לחפש שחקן שיאייש את עמדת החלוץ כשבמועדון נוטים לוותר על ההולנדי הנבחן אריק קווקל. החלוץ שנבחן בימים האחרונים בקבוצה אמנם עושה רושם טוב אך במועדון מדברים על כך שהם מחפשים תכונות אחרות בחלוץ והוא צפוי להיות משוחרר. בצוות המקצועי ישלבו את השחקן במשחק האימון היום נגד הפועל חיפה שיועבר בשידור ישיר בוואלה! ספורט ולאחריו יחליטו סופית אם לשחרר אכן את השחקן.

גם בגזרת אריק דג'מבה דג'מבה מחכים בסכנין להתפתחויות כשבמועדון מקווים שהשחקן יסגור את כל הפערים שלו מול הפועל תל אביב ויצטרף רשמית לקבוצה. דג'מבה דג'מבה כבר סיכם את כל תנאיו בסכנין וכאשר יפתור את הבעיות מול הפועל תל אביב הוא צפוי לחתום ישירות על חוזה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully